Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:GUSTIxBILL schreef:Mijn camera maar even aanmelden![]()
Dankzij bokker hagelslag vorig jaar erbij geweest bij mijn merrie haar bevalling, en genoeg slaap gehouden
Nu ze dit jaar ergens anders staat en ik niet in staat ben zelf elk uur te checken ivm afstand is dit ideaal.
Dank je wel voor de tip
We hebben het er toen nog over gehad dat ze ze er altijd uit duwen in die tien minuten van de 24/7 dat je naar toilet moet.
hagelslag schreef:GUSTIxBILL schreef:Mijn camera maar even aanmelden![]()
Dankzij bokker hagelslag vorig jaar erbij geweest bij mijn merrie haar bevalling, en genoeg slaap gehouden
Nu ze dit jaar ergens anders staat en ik niet in staat ben zelf elk uur te checken ivm afstand is dit ideaal.
Dank je wel voor de tip
Vorige jaar moest ik ook nog werken
Kookaburra schreef:Haha, ik had de 'sponsoren' al gegoogled. Ze zijn leuk bedacht, maar hartstikke creatief en niet-bestaand
Cayenne schreef:Kookaburra schreef:
Hahahaha, dat is onze trollende merel die steeds het egelvoer komt opvreten
Mariska_28 schreef:Wel leuk weer zo online samen naar een stream kijken.
Genoeg bokkers die live bij aanloop naar en de bevallingen van mijn merries geweest zijn. Meestal heel leuk, op die ene van Joy na..![]()
(Voor wie dat hopelijk gemist heeft: Na weken turen met zijn allen ging ze eindelijk bevallen, maar veulen lag verkeerd. Heb op een gegeven moment de stream moeten stoppen. We hebben uiteindelijk het veulen er (dood) uit gekregen.)
Maar het leuke gevoel van het tweede veulen van Joy overheerst! Waarbij ik en volgens mij meerdere bokkers wel een traantje hebben gelaten toen Joy haar veulentje voor het eerst bekeek en deze leefde wel!