Stephanie Berends alsnog KNHS kampioene M1 paarden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Getup

Re: Stephanie Berends alsnog KNHS kampioene M1 paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 19:30

Hier was ergens een screentest van die regel en die was erg duidelijk

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 19:32

_San87_ schreef:
Hierboven staat een screenshot in de post van Autumn, die lijkt me duidelijk?

Oja :o?

Even gemist, inderdaad duidelijk..mag niet mee doen dus.

Benzz

Re: Stephanie Berends alsnog KNHS kampioene M1 paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 19:33

Ik vraag mij altijd af: Waarom wil je als subtopruiter perse meedoen aan de kampioenschappen in de basis?

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 19:34

Handelspaarden of paarden die je te rijden hebt in de kijker rijden. We hebben er hier in de buurt veel ;)

Je wilt niet weten wat er hier in het winterseizoen aan kanonnen in de L1 aan de start komen.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 19:38

Tango1979 schreef:
Handelspaarden of paarden die je te rijden hebt in de kijker rijden. We hebben er hier in de buurt veel ;)

Je wilt niet weten wat er hier in het winterseizoen aan kanonnen in de L1 aan de start komen.

Ja dat snap ik wel, maar als persoon zijnde. Ik zou dat niet over mijn hart kunnen verkrijgen.

Als je paarden in de picture wil rijden zijn er genoeg andere mogelijkheden.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 19:39

germie schreef:
In andere berichten stond dat de eerdere winnaar HC gestart was in een bepaalde klasse. Nooit telt HC mee, maar ineens nu is het wel een probleem. Dus ik vind het ook wel sneu voor de eerdere winnaar.
Als ik die persoon was dan kreeg de knhs de prijzen niet terug en lieten ze maar nieuwe maken. Want de knhs heeft in deze wel liggen slapen natuurlijk.

Voor Stephanie is het natuurlijk heel mooi, en ook voor de nieuwe nr 2 en 3. MAAR, ze hebben niet de huldiging gehad waar ze eigenlijk recht op hadden. Gaat de knhs dit nog organiseren of komt er gewoon een doos met daarin de deken, beker, sjerp en rozet?

Eigenlijk zijn er alleen maar verliezers hier.

De gediskwalificeerde ruiter komt uit Brabant en zou weten dat je geen hc in een hogere klasse mag starten. Niet met het paard waarmee je selecties rijdt, en ook niet met een ander paard.

Het is geen amateur waar het hier om gaat. Ik kom zelf ook uit Brabant en op de Brabantse wist echt 80% van de mensen dat hij geen M1 mocht starten. Dat zal hij zelf ook echt geweten hebben.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 19:41

Elisa2 schreef:
HC telt toch sowieso niet als officiele start?

Ik snap eigenlijk sowieso niet dat er HC gestart wordt op een kampioenschap.

Hij is geen hc gestart op een kampioenschap, maar heeft HC lichte en zware tour gestart op een andere wedstrijd dit seizoen.

En dan mag je geen M1 meer starten op de kampioenschappen.

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 19:44

Ik denk ook dat er een melding is gegaan naar de KNHS dat hij HC is gestart. Het is gewoon zoals je zegt PS: ons kent ons.

In het artikel op horses staat namelijk

KNHS manager wedstrijdsport Gerard Arkema: “Dit is echt super vervelend voor iedereen. We zijn pas 4 maart gewezen op de onvolledige wedstrijduitslag en daarna hebben we nog een zorgvuldig feiten onderzoek gedaan.

https://www.horses.nl/dressuur/dressuur ... inleveren/

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 20:02

Benzz schreef:
Ik vraag mij altijd af: Waarom wil je als subtopruiter perse meedoen aan de kampioenschappen in de basis?

Tien x 1e in de M1 staat beter dan geen prijswinnende scores in de LT? NL kampioen M1 staat beter dan geen titel?

Ik zou het oprecht niet weten _O-.

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 20:06

Dat zal er mee te maken hebben San. Als je je brood ermee moet verdienen, moet je jezelf wel in de kijker rijden. Eigenaren hebben hun paard graag op een kampioenschap.