Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paljaslaura schreef:Cantodea11 schreef:Weet iemand hoe die docu heet vind wel interessant om naar te kijken
https://play.tv2.dk/serie/operation-x-t ... b52b230f1d
Maar je hebt Deens adres en creditcard nodig om te kijken(plus het is in het Deens)
Elisa2 schreef:denisesilver schreef:Typisch dat het op fb het enige bericht is waarop niet gereageerd kan worden.
Inderdaad mce, massaal de tribune aflopen.
Dat is dan nieuw? Want vanmorgen waren er nog erg veel reacties op.
ZwarteHeks schreef:Astrid Appels kan normaal wel flink kritisch uit de hoek komen, dit stuk is te positief. Zal die geld toe hebben gekregen om zo'n stuk te schrijven over Helgstrand?
mce schreef:Gaan we dan de volgende keer op de tribune staan met de rug naar de piste om hem te laten weten dat we zijn wijze van rijden niet appreciëren!!!!
Prachtige proef in Mechelen van
Zonik Plus, Justin Verboomen bel 75.000 % 72.826 % 73.696 % 75.870 % 74.348 % 74.348 %
(3 x 1 en 1x 2_
4e Dinja van Liere en Hermes
Madiba schreef:Ik herinner me een verhaal van hem van een aantal jaar geleden. Er was een fokster met een veulen waarin hij geïnteresseerd was. De fokster en hij beslisten dat hij voor 50% eigenaar zou worden met het oog op verkoop. na een tijd kwam hij naar haar met het verhaal dat niemand het veulen wilde kopen, maar dat hij haar zou uitkopen voor een belachelijk laag bedrag. De fokster was niet blij en wilde even over zn bod nadenken. Na een tijdje werd ze gecontacteerd door iemand die beweerde het veulen van Helgstrand gekocht te hebben voor een hoop geld (herinner me niet meer hoeveel). Ze deed hem een proces aan maar ik weet niet meer wat de uitkomst was.
Hieperdi schreef:Moderatoropmerking:Dit bericht voldoet niet aan de Bokt-regels
Hieperdi schreef:Moderatoropmerking:Dit bericht voldoet niet aan de Bokt-regels
Madiba schreef:Ik herinner me een verhaal van hem van een aantal jaar geleden. Er was een fokster met een veulen waarin hij geïnteresseerd was. De fokster en hij beslisten dat hij voor 50% eigenaar zou worden met het oog op verkoop. na een tijd kwam hij naar haar met het verhaal dat niemand het veulen wilde kopen, maar dat hij haar zou uitkopen voor een belachelijk laag bedrag. De fokster was niet blij en wilde even over zn bod nadenken. Na een tijdje werd ze gecontacteerd door iemand die beweerde het veulen van Helgstrand gekocht te hebben voor een hoop geld (herinner me niet meer hoeveel). Ze deed hem een proces aan maar ik weet niet meer wat de uitkomst was.
Elisa2 schreef:Nou heb hem weleens irl gezien en hij komt heel normaal over hoor, reed toen ook gewoon normaal en netjes.
Denk meer dat het probleem zit in een paard meer als product zien en er zodanig mee omgaan. Het is een gehaaide zakenman en ik denk keihard.
BrankaZ schreef:Elisa2 schreef:Nou heb hem weleens irl gezien en hij komt heel normaal over hoor, reed toen ook gewoon normaal en netjes.
Denk meer dat het probleem zit in een paard meer als product zien en er zodanig mee omgaan. Het is een gehaaide zakenman en ik denk keihard.
Ik denk dat dat in de (top)sport het grote probleem is. Het paard is niet meer het geliefde dier om een hobby mee uit te oefenen, aar een voorwerp dat nodig is om een prestatie te leveren.
Het paard is er voor de dressuur in plaats van andersom.