Anniemals schreef:Goedemiddag,
Hier even een reactie van Lenneke zelf.
Ik werd getipt dat ik hierop voorbij kwam. Om verder speculeren te voorkomen heb ik een account aangemaakt
De uitleg gaat in de verkorte versie zijn, maar de grove lijnen zal ik hier vertellen.
6 jaar geleden kwamen er in no time 4 verwaarloosde ezels op mijn pad. De ene erger dan de andere, maar ik wilde ze helpen!
Ik kreeg een stukje grond aangeboden en zo kwamen er ook wat eendjes, konijnen en cavia's op mijn pad.
Vele van hun ook weer met de nodige medische geschiedenis.
Ik betaalde alles uit eigen zak en omdat ik een alleen verdiener ben met niet een heel riant loon werd snel mijn spaargeld de 'banketstaaf'.
Toen ik mijn baan verloor door corona en mijn spaarpot zo goed als op was ontstond het idee van een Stichting. De dieren werden mijn 'kinderen' daar ik zelf geen echte moeder wens heb.
De grond waar ik op dat moment stond werd verkocht en zo kreeg ik een ander stuk aangeboden.
Daar kwamen er nog een paard en pony bij.
4 maanden later ben ik daar weg gevlucht omdat iemand het nodig vond in de donkere avond uren zich bij mijn dieren te begeven.
De dag erna ben ik verhuisd naar Boekel. Daar werd ik opgevangen door kennissen en mocht ik hun grond gebruiken tot nu toe. Toen ik daar kwam wist ik dat er toekomst plannen waren voor de grond.
Ik ben hun dan ook zeer dankbaar dat ik bij hun veiligheid heb kunnen geven aan mijn dieren en mijn zoektocht gaat vanuit hier verder.
Ook zie ik veel voorbij komen over mijn ms. Best raar om te lezen dat de meeste al schijnen te weten waar het voor mij eindigt.
Ms wordt niet voor niks de ziekte met de 1000 gezichten genoemd.
3 weken geleden heb ik mijn laatste werk uren gemaakt.
Prikkels zijn sinds de ms een grote boosdoener geworden, dus reken maar uit wat dat op een drukke school doet.
Lichamelijk ben ik nog goed!
De positieve energie die de dieren mij geven is voor de ms erg goed, vandaar mijn doorzettingsvermogen.
Ook zag ik iets voorbij komen over de website en de daarbijbehorende cijfers enz.
Mijn website is verre van up to date. Diegene die het bij hield is moeten stoppen en na lang zoeken gaat per januari iemand anders het weer oppakken en zal uiteindelijk alles weer up to date worden.
Voor diegene die twijfelt of er wel geld is... kom een keer kijken en oordeel daarna, ik en de donateurs doen heel hard ons best en zo houden we het al 4 jaar vol!
Geen 1 dier zal onthouden worden van de juiste zorg.
Mijn vechtlust is groot, vooral als het om dieren gaat.
Niks zo puur als dieren. Geen oordelen, geen speculaties, geen gezeik.
Meer dieren komen er nu niet bij omdat het goed moet zijn voor de dieren die er nu zijn.
Als er wel dieren in nood zijn die ik niet kan plaatsen dan zal ik meedenken voor oplossingen en als het nodig is dan rijd ik er gerust voor op en neer naar Friesland.
Ik hoop dat alles wat duidelijker is geworden. Heb je vragen, stel ze gerust of kijk anders een keer op mijn Facebook of insta.
Prettige 2 kerstdag voor iedereen
Bedankt voor de toelichting! Ik begrijp heel goed dat deze dieren je op de been houden. En de dieren hebben geluk gehad zo te lezen!
Wat ik mij dus af vroeg is of er ook voldoende geld is om een weiland of stuk grond te huren?
Want dat vergroot de kansen op het vinden van een fijne nieuwe plek.