FriesWytske schreef:Ik kom niet verder dan vraag 2. Alle letters ingevuld, maar hij zegt elke keer dat het fout is. Ook gedaan met kopiëren en plakken.
Met hoofdletters alleen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fenja schreef:maar moet je nou het woord op de laatste pagina in het midden onthouden wat op het display van de sloep stond of het laatste woord op de laatste pagina? Er komt nog een puzzel omdat je een woord moet onthouden? Heb ik dit verkeerd gelezen verkeerd begrepen?
Selina schreef:fenja schreef:maar moet je nou het woord op de laatste pagina in het midden onthouden wat op het display van de sloep stond of het laatste woord op de laatste pagina? Er komt nog een puzzel omdat je een woord moet onthouden? Heb ik dit verkeerd gelezen verkeerd begrepen?
Misschien had ik toch de teksten moeten lezen
fenja schreef:maar moet je nou het woord op de laatste pagina in het midden onthouden wat op het display van de sloep stond of het laatste woord op de laatste pagina? Er komt nog een puzzel omdat je een woord moet onthouden? Heb ik dit verkeerd gelezen verkeerd begrepen?
Suzanne F. schreef:fenja schreef:maar moet je nou het woord op de laatste pagina in het midden onthouden wat op het display van de sloep stond of het laatste woord op de laatste pagina? Er komt nog een puzzel omdat je een woord moet onthouden? Heb ik dit verkeerd gelezen verkeerd begrepen?
Er knipperde een woord op een display helemaal op het laatst. Die moet je onthouden.