Ghazella schreef:Dat is een karige straf...
Integendeel, 10K boete plus verlies van sponsorgelden. Ik vind het eigenlijk juist heel hoog. Had ze de persoon die dat filmde met de zweep gegeven was ze er met een paar uur taakstraf vanaf gekomen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:Macloud7600 schreef:Erg kortzichtig jouw antwoord. De paardensport geeft juist heel mooi aan welke band er is tussen de ruiter en paard. Op dat niveau moet die band goed zijn, anders "werken" ze niet voor je.
Deze ruiters rijden alleen maar hoor, de verzorging en alles er omheen wordt door grooms gedaan dus die 'band' zal wel meevallen. Daarnaast kun je een paard tot alles toe dwingen dus dat laatste gaat helaas ook niet op.
nevica schreef:xxx88 schreef:De zwaarste is de publieke opinie…
En daardoor is ze heel zwaar gestraft.
Ja inderdaad. Dat is te zien aan zogenaamde paardenmensen die het alsnog gewoon voor zo iemand opnemen.
MyWishMax schreef:Je kunt toch alleen weten hoe het eraan toe ging als je er zelf bij was? Ik heb op een grote hengstenhouderij gewerkt en ik moest toendertijd een contract tekenen. Lijkt me logisch dat mensen die met hun samenwerkten niet gaan zeggen 'ja ze sloegen alle paarden helemaal de piep in'.Dan heb je Carl en Charlotte nooit gevolgd of dingen gelezen van mensen die met ze samenwerkte. Die lieten niet alles door groom doen
xxx88 schreef:Maakt mij heel eerlijk gezegd weinig uit hoe zij zich voelt. Vind het erger hoe dat paard zich gevoeld heeft en wie weet hoeveel paarden nog meer.Ja want jij weet hoe Charlotte zich nu voelt? Als je uitgespuwd wordt door heel je land?
Die boete en het verlies van sponsors zullen wel het laatste van haar zorgen zijn.
Ze is in de fout geweest en ze moet daar zeker voor gestraft worden.
Maar dit is zeker niet het enige en het ergste dat in de paardensport gebeurd (waarmee ik het NIET wil minimaliseren)
nevica schreef:MyWishMax schreef:Je kunt toch alleen weten hoe het eraan toe ging als je er zelf bij was? Ik heb op een grote hengstenhouderij gewerkt en ik moest toendertijd een contract tekenen. Lijkt me logisch dat mensen die met hun samenwerkten niet gaan zeggen 'ja ze sloegen alle paarden helemaal de piep in'.Dan heb je Carl en Charlotte nooit gevolgd of dingen gelezen van mensen die met ze samenwerkte. Die lieten niet alles door groom doen