Hij is niet hoog, rond de 1m66, maar vooral heel breed. Zo ook zijn hoofd/kaak. Dus bij hem ook maatwerk. En dat kan gelukkig met het merk wat ik altijd heb.
Ik kom bij hem ook niet weg met standaard maten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowgirl schreef:Citaat:Met het uitstel wil de FEI officials en de menners/ruiters de tijd geven om zich op het meetinstrument aan te passen.
Dit is toch een uitspraak om van te
LuffB schreef:Cowgirl schreef:
Dit is toch een uitspraak om van te
Op FB kwam er heel veel push back want de ''topsport'' paarden zouden te heet zijn om deze korte test toe te staan. Of te gevoelig, of te.... Allemaal excuses om vooral de maatregel weg te houden.
Het tijd geven om zich op het meetinstrument aan te passen lees ik als: tijd geven om dit te trainen met je paard zodat we een deel van de excuses wegnemen, al zal de weerstand blijven bestaan ben ik bang.
Elisa2 schreef:Waar staat dat dan dat de FEI gezegd zou hebben dat de paarden te heet zijn?
Klinkt een beetje onwaarschijnlijk gezien de controles na de proeven..
Dorine92 schreef:Ben ik de enige die het idee heeft dat het meetinstrument niet heel chill is voor het paard? Dat er een hard stuk tussen dat neusbot en die neusriem doorgetrokken wordt..
Nja en jammer dat het nodig is. Maar ik snap het ergens wel. Heb helaas ook de ervaring dat als ik een keer een clinic reed, de meesten mijn neusriem meteen 3 gaten strakker trokken. Ik deed hem elke keer weer gewoon net zo los als eerst, maar ik kan me voorstellen dat veel ruiters "gewoon" luisteren naar de mensen die het "beter" weten