Ik heb hem ook even in chatgpt gegooid, had zelf al wel een idee, maar was nieuwsgierig
Kwam iets heel anders uit
Roodvos
Geplaatst: 05-12-24 11:23
Ik ben ook niet goed in cryptische dingen, Wat hier niet helpt is de regels zingen, In mijn gedachten vormde zich een rode draad, Maar ook ik vroeg ChatGPT om raad, Nu heb ik niet 1 antwoord, maar liefst acht! Verwarring alom, wie had dat gedacht?
karuna schreef:
Ik heb ook geen chat gp en kom op iets niet paardachtigs uit als oplossing. Is chat gp gebruiken eigenlijk geen valsspelen?
Waarom zou ChatGPT valsspelen zijn? Het is een hulpmiddel, een artificieel brein. De toegang, een account, staat voor een ieder open, Grijp je kans, of laat het lopen, Kies ervoor of erger je blauw, Alles is goed, maar geen gemiauw!
Ik heb 3 antwoorden waarvan 1 zelf en die kwam ook uit chatgpt maar vond ik te voor de hand liggend en chat gpt helpt me gewoon net op weg. Ik zie het zelf ook niet als valsspelen eigenlijk.
pinto_1
Geplaatst: 05-12-24 11:28
Hier ook chat gpt geprobeerd, maar ik was het niet eens met het antwoord. Dus gereageerd dat ik zelf een ander antwoord had, kreeg ik terug: oh ja, je hebt gelijk, jouw antwoord is veel logischer.
Ben nu mega benieuwd wat iedereen uit chatgpt heeft gekregen en of we dan idd allemaal andere antwoorden krijgen? Mocht iemand het willen delen via de pb?
ik had zelf 2 antwoorden die konden passen. met voorkeur voor 1 vd 2.
chatgtp gevraagd die kwam op motorrijtuig of zo. toen gevraagd om het paardgerelateerd te maken en kwam hij op mijn antwoord van voorkeur. dus die zet ik maar op mijn lijstje
Hahaha wat leuk dat chatgpt diverse dingen laat weten. Ik had t ook gedaan bij bing ai in de chat. Er kwam iets heel voor de handliggend uit maar ik twijfel of dat het is
Nou Chatgpt zat er bij knap naast, ik had het wel goed
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 06-12-24 11:10
Ah ok nou dat antwoord had ik er niet uitgehaald.
Joltsje
Geplaatst: 06-12-24 11:10
ja, ik had het dus zelf al goed. maar chatgtp kwam ook met het goeie antwoord bij mij. waar ik mogelijk ook aan dacht stond niet in het lijstje, dus dat maakte het makkelijker
Sint had toch gezegd, met deze puzzel komt alles best op zijn pootjes terecht! (Nee, nu niet denken dat het antwoord een kat is, want dan heb je het wel mis).
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 06-12-24 11:23
Ik dacht een stoomtrein of trekschuit, gemaakt voor de lange afstanden. Kunnen niet snel optrekken of sprinten en hebben iemand nodig om te kunnen doen wat er gedaan moet worden.
Ik had hem denk ik wel gelijk, als ik de antwoorden zo zie! Wat mij in de war bracht was dat het raadsel zo hamerde op dat ze niet zo snel zijn, daar zijn de meningen dan kennelijk over verdeeld
Chatgtp gaf bij mij kameel. Dat klopt bij de beschrijving geheel Ik heb het afscheidstopic gedaan En kan helemaal niet achter het antwoord staan. In latere tijden Wil ik hier nog wel over uitwijden
Suzanne F.
Geplaatst: 06-12-24 13:16
Nou ik had kameel zelf bedacht, zonder ChatGPT. ik vond het wel een passend antwoord eigenlijk. Beter dan het uiteindelijke antwoord.