Jesse & Matt: volg hun zoektocht naar een nieuw huis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 15:32

EllyC schreef:
Pff een uitdaging hoor.
Monumenten status maakt het niet echt makkelijker om bepaalde vergunningen bij te krijgen. Dan moet er nog een binnen/buitenbak etc bijgebouwd worden.

Daar komt dus nog wel 1 a 2 miljoen bij, gezien de smaak van de heren.

Dat was ik ook aan het denken inderdaad. Zal ook wel een tijdje gaan duren vrees ik om alle aanvragen etc in orde te brengen.

SPARK55

Re: Jesse & Matt: volg hun zoektocht naar een nieuw huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 19:10

Ach ze zijn nog jong ze hebben de tijd.
Wie doet er nou niet 10 jaar over toch.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 19:18

Suzanne F. schreef:
Superleuk voor ze! Jammer dat Jesse niet meer op Bokt komt.

Ik denk dat dat een hele goede reden heeft. Fans zijn niet altijd leuk en jaloerse mensen helemaal niet.

Vind Jesse's werk met zijn ponies altijd leuk om voorbij te zien komen op de socials.

Edit: die "wie?" opmerking is flauw en onnodig. Deze mannen zijn al een behoorlijke tijd prominente figuren. Als je er niets om geeft, klik dan op het terug knopje, of het kruisje rechts bovenin :z

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 19:31

Of iemand weet oprecht niet wie het duo is. Dat kan he.

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 19:36

rien10 schreef:
Of iemand weet oprecht niet wie het duo is. Dat kan he.

Ja, dat kan zeker. Maar dan verwacht je wel een andere reactie dan een 'wie??'
Komt toch vreemd over.

On topic: Leuk voor deze heren, ik ken ze niet echt maar fantastisch om je paardendroom waar te maken :)
Word ook wel nieuwsgierig naar die paardenobjecten, ga maar eens de vlogs kijken denk ik.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 19:36

Zal een generatie-dingetje zijn, want ik ken ze ook niet.

Ben die Jesse wel eens in een filmpje tegengekomen op YT omdat-ie een lesje Western bij iemand reed. Verder echt nog nooit van 'm gehoord.

Hij zit gewoon niet in mijn interessegebied, hoewel nu met dat huis eventueel wel, omdat ik huizenrenovatieprojecten op YT volg :D Meestal van bouwvallen in Frankrijk en Italië trouwens, van mensen die geen cent hebben om hun derriere te krabben en dat lijkt hier niet het geval te zijn :))

En ja, je zal het niet geloven, maar dan is het tóch leuk zo'n nieuwsitem op bokt even aan te klikken.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 19:48

Ibbel schreef:
Zal een generatie-dingetje zijn, want ik ken ze ook niet.

Ben die Jesse wel eens in een filmpje tegengekomen op YT omdat-ie een lesje Western bij iemand reed. Verder echt nog nooit van 'm gehoord.

Hij zit gewoon niet in mijn interessegebied, hoewel nu met dat huis eventueel wel, omdat ik huizenrenovatieprojecten op YT volg :D Meestal van bouwvallen in Frankrijk en Italië trouwens, van mensen die geen cent hebben om hun derriere te krabben en dat lijkt hier niet het geval te zijn :))

En ja, je zal het niet geloven, maar dan is het tóch leuk zo'n nieuwsitem op bokt even aan te klikken.

Zeker n generatie dingetje. Ik “ken” ze wel via de Penny meisjes op de manege.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 19:58

Ik kon ze ook niet. Maar dat zal idd de leeftijd wel zijn.

Beemsterkaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 20:07

Jesse was vroeger actief op bokt.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 20:13

friezenfan2 schreef:
Waar ik dacht dat hun plannen niet haalbaar waren in Nederland lijkt het nu toch gelukt. Mooi huis en ik ben benieuwd naar wat ze erbij gaan bouwen om voor hun het paardengedeelte passend te maken. Want er passen niet geen stallen en binnenbak in deze stal.

Ik zag in een eerdere video en op instagram dat ze een heel bouwplan hebben gemaakt met een bedrijf die stallen ontwerpt en aangezien ze nu heel veel land hebben zal dat waarschijnlijk op deze plek wel uitgevoerd gaan worden mits ze vergunningen ervoor hebben (wat me wel lijkt anders koop je zoiets niet met het oog op de toekomst)

Dat er veel verbouwd moet worden is een feit, het is oud maar heeft zeker karakter dus ben erg benieuwd wat ze ervan gaan maken :)

Al had ik hem ook niet meteen verwacht :P omdat er voor de paarden eigenlijk nog niks is en ze toch op redelijke termijn weg moeten bij het plekje in Bergen.

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 20:31

Op zich zouden ze wel tijdelijke stallen kunnen zetten in het stuk stal wat er nu staan. Ik denk dat die plannen voor dat andere huis hier niet meteen passen dus dat zal aangepast moeten worden.

Ik hoop dat ze de verbouwing ook filmen want zo iets zie je toch weinig als je die vorige plannen hoorde en zag.

Ow ze hebben samen ook nog een bedrijf waarmee ze paarden content maken achter een paywall. Met veel stallentours geloof ik.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 20:50

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 20:52

Ik dacht te horen aan het eind van de video dat we de volgende keer de stal en het grasland te zien krijgen en nog niets over plannen. Ze moeten hier natuurlijk wel zoveel mogelijk views uit trekken.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 21:04

Nou Ibbel en Mars. Ik had toch wel verwacht dat jullie als ex-mods toch wel wisten wie hij was. :+ Hij was ergens nog een semi-BB voor social media überhaupt een ding was.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 21:10

Geheugenverlies is ook een generatiedingetje :+

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 21:12

Wie was jesse op bokt dan?

Ken ze ook niet.
Maar ken wel meer jongere ruiters niet meer.

Maar fijn dat ze hun dromen uit kunnen laten komen :j

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 21:15

Ik moet zeggen dat ik het echt prachtig vind wat ze nu gekocht hebben. Helemaal iets wat ik ook zou willen qua stijl (nadat ik de euromillions heb gewonnen dan) alleen is het huis qua oppervlakte voor mij te groot, zou het toch ook maar eng vinden in het donker haha. Ben benieuwd wat ze ervan maken maar stoor me nu de laatste tijd wel een beetje aan de hele korte video´s van 10 minuten waarin eigenlijk weinig gezegd wordt. Geef mij maar die goede lange video´s :Y)

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 21:17

Ze hadden best een gehele rondleiding kunnen doen. Maar snap hun wel nu gaat iedereen volgende week weer kijken.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 21:24

Nou ja ik weet niet welke generatie wat mist maar ik ken ze wel.. :+

Echt super dat jonge mensen het zo goed voor elkaar hebben en zo succesvol zijn.. Jesse heb ik wel eens op een evenement gezien en ik vind t heel gaaf wat ie doet :j

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 21:25

friezenfan2 schreef:
Ze hadden best een gehele rondleiding kunnen doen. Maar snap hun wel nu gaat iedereen volgende week weer kijken.

Marketinggewijs is het slim, ze moeten alleen zorgen dat ze het niet te lang rekken want dat kan ook een averechts effect hebben. De views zijn al enkele video´s aan het zakken. Wel maar een klein beetje natuurlijk.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 22:07

Gen X hier en ik zie beide heren regelmatig voorbij komen op social media en ondanks dat ik denk ik niet de doelgroep ben heb ik enorm veel respect voor hoe zij met hun paarden omgaan. Jesse staat zeer regelmatig op allerlei evenementen dus wel een beetje onder een steen geleefd als je zijn naam nog nooit ergens in een programmaboekje hebt zien staan.

Het nieuwe plekje zag ik ook voorbij komen en de plannen zijn schitterend. Lijkt me leuk om te volgen hoe het wordt.

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 22:33

friezenfan2 schreef:

Ze zijn idd commercieel ingesteld lijkt het. Slim als je hier je werk van hebt gemaakt.
Volgens mij twee nuchtere, slimme, zakelijke jongens met hart voor hun paarden.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 22:38

Iris82 schreef:
Nou Ibbel en Mars. Ik had toch wel verwacht dat jullie als ex-mods toch wel wisten wie hij was. :+ Hij was ergens nog een semi-BB voor social media überhaupt een ding was.

Ben al een dikke 10 jaar geen mod meer en herinner me nauwelijks wat ik gisteren gegeten heb := Maar ik begrijp nu dat het een stel influencers zijn, dat verklaard wel eea. Er zijn maar enkelen die ik interessant vind om te volgen.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 22:41

“Een stel influencers”… wat verklaard dat dan?

Alsof ze iets heel mysterieus doen .. :+

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 23:29

Neuh dat verklaard dat ik nooit van ze gehoord heb aangezien ik niet zo in de influencers en events zit.

Bleef ook maar vastlopen op de Jesse van calice haar topics, das de enige bekende bokt Jesse die in mijn hoofd zat.