Frankrijk: van het trekpaard rules tot dood paard in een burenruzie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 11:21

Elisa2 schreef:
Dus dat het trekpaard rules vind jij ellende Popstra?

Ik dacht dat dat iets positiefs was? :o?

Ja dat vind ik leuk

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 11:24

Ninx schreef:
Popstra schreef:
ik lees het ook niet maar in de openings zin staat alle ellende al! lijkt wel een soort bash op frankrijk. nutteloos op zo een nederlands forum

Toppie, we weten nu wat Popstra ervan vindt….. en doorrrrr!!!!

Oh want je mag niet eerlijk zeggen wat je ergens van vind? En uitleggen waarom je dat vind mag ook niet? Antwoorden op reacties ook niet meer doen dan?

Anomien

Re: Frankrijk: van het trekpaard rules tot dood paard in een burenruzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 11:57

Ik heb geen link met Frankrijk, maar ben wel oprecht heel benieuwd hoe zo’n topic tot stand komt. Waarom is er een blog over Frankrijk? Heb ik iets gemist?

Waar is Duitsland? Wie wil België?

Nee zonder gekheid. De motivatie lees ik vol interesse terug.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 12:08

Ninx schreef:
Ayasha schreef:
Is er niks positief te vertellen over Frankrijk dan?
Dit is een blog toch…. Ik begrijp niet goed wat deze deprimerende samenvattingen toe voegen?
.

Dan heb je niet alles gelezen.

Wanneer je geen friet lust ga je toch ook niet naar iedere patatzaak om te vertellen dat je friet zo goor vindt?
Dan loop je er toch gewoon aan voorbij?

Hier kun je toch ook overheen scrollen?

Nee dat heb ik idd niet. De vorige ook niet omdat die ook iig begon met dood en lijden.

Ik geef in mijn bericht toch aan waarom hier niet het blog format gebruikt wordt zodat je beter ziet of het een blog is of 1 nieuwsbericht?
Ik vind het heel knap geschreven op zich. Absoluut dus daarvoor ook mijn complimenten TS. Maar ik zou het gewoon duidelijker vinden als je duidelijk zag dat dit geen standaard nieuwsbericht was vanuit de titel. Gisteren klikte ik hem aan omdat ik de titel eigenlijk niet begreep. :+
Zou er iets van blog oid bij gestaan hebben had ik de link gelegd en idd niet geklikt.

Enfin ik klik niks meer aan over Frankrijk. Dat werkt ook.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 12:47

Correspondenten uit andere landen zijn meer dan welkom, graag zelfs. Ik vind het mega interessant om paardennieuws uit andere landen te lezen. Of blogs over hoe iemand zijn paard houdt in dat andere land.

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 15:49

Popstra schreef:
Oh want je mag niet eerlijk zeggen wat je ergens van vind? En uitleggen waarom je dat vind mag ook niet? Antwoorden op reacties ook niet meer doen dan?

Dat is niet verplicht.... ik denk zelfs dat het fijner is. Tenzij iemand expliciet vraagt om meningen.
Wanneer je een topic niet leuk of interessant vindt kun je er beter niet op klikken.

Wat je vindt moet je naar de politie brengen..... ;-)

Annefrance

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 09:03

Ik woon in Frankrijk en hoor niets van al deze vreselijke berichten. :(

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 09:16

Ik vind het ook interessant om te lezen.

Wellicht kun je qua volgorde beter werken met de tosti-methode: eerst positief, daarna minder leuk nieuws en afsluiten met iets positiefs. Het begint nu met een dood paard en dat is wat er ook bij sommige lezers blijft hangen als ze niet doorlezen. En niet iedereen leest door :-). En de tip van de titel.

Verder nogmaals: fijn dat je deze moeite doet!! Ik vind zelf het specifieke Franse nieuws interessant. Ik bedoel, dat een paard in het zwembad valt kan overal gebeuren, maar dat van de inzet van trekpaarden is echt een ontwikkeling in Frankrijk. Maar dat is persoonlijk :)

Wintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 10:20

Kan er niet gewoon een volgtopic van gemaakt worden. Waarom moet het onder algemeen nieuws?

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 10:28

Ninx schreef:
Popstra schreef:

Dat is niet verplicht.... ik denk zelfs dat het fijner is. Tenzij iemand expliciet vraagt om meningen.
Wanneer je een topic niet leuk of interessant vindt kun je er beter niet op klikken.

Wat je vindt moet je naar de politie brengen..... ;-)

Vind jou eeuwige commentaar ook minst interessant. Wellicht jij die ook voor je kunt houden. Ook die bijdehante opmerking over dat wat je vind je naar de politie mag brengen. Kinderachtig gedoe!

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 11:20

Popstra schreef:
Vind jou eeuwige commentaar ook minst interessant. Wellicht jij die ook voor je kunt houden. Ook die bijdehante opmerking over dat wat je vind je naar de politie mag brengen. Kinderachtig gedoe!

<3

Zo, nu zijn we beiden ons ei kwijt.

Fijn weekend *\o/*