Effy schreef:Waarom niet?Doubtless schreef:Het hebben en stallen van paarden ís toch ook een luxe? Wordt soms bijna over gesproken alsof het een grondrecht is...
Precies dit. Waarom moet alles altijd maar mogelijk zijn voor iedereen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loretta schreef:Ik vind die ene oplossing van de pensionhoudster in het artikel wel mooi. Mensen laten meewerken is ook een vorm van betaling uiteraard.
Maar al met al zijn de ontwikkelingen wel zorgelijk.
marleen_usar schreef:Ik heb gelukkig een eigen stuk grond, maar ik heb soms dierenarts kosten en die worden steeds hoger. Voer en vlas is in Duitsland niet goedkoper helaas, ik haal daar wel 1 keer per maand de boodschappen.
Kinke schreef:da's de wappie afdeling toch? Wie geen wappie is die slaapt toch/komt er nog wel achter/moet z'n eigen onderzoek doen/vulinwatallewappiesstandaardzeggen
8nnemiek schreef:Maar andersom; 0% btw op fruit en groente, wat ze beloven en waar ze ook nog eens kiezers mee proberen binnen te hengelen, dat is toch wel lastig zeg, oei oei dat is te veel administratie
8nnemiek schreef:DuoPenotti schreef:Maar denk maar dat de regering daar ook nog over stikstof gaat zeiken. Dat laten ze niet ongemoeid.