Maar ik ben de 50 jarige penny.

Ik kus en knuffel elke dag. Vooral mijn merrie dat is zo'n ultieme knuffel.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Wat kunnen ze met die speekseltest doen?
Maar ik ben de 50 jarige penny.![]()
ellepel schreef:Nou ik heb net de lijst ingevuld en zie er geen rare vragenlijst staan.
Ik denk dat deze vragen juist een heel goed beeld kunnen gaan geven over wat een paard voor een mens is of kan doen.
En ik hou van paard knuffelen
Esperanza schreef:Qimm schreef:Ik heb er 1 die niet geknuffeld en gekust wil worden... is dat dan slecht voor mijn welzijn?
Ja, dat is zeer slecht voor jouw welzijn![]()
ellepel schreef:Nou ik heb net de lijst ingevuld en zie er geen rare vragenlijst staan.
Ik denk dat deze vragen juist een heel goed beeld kunnen gaan geven over wat een paard voor een mens is of kan doen.
mooney schreef:DuoPenotti schreef:Wat kunnen ze met die speekseltest doen?
Maar ik ben de 50 jarige penny.![]()
In speeksel kan je cortisol (=stresshormoon) meten. Niet de meest ideale meting, maar omdat het minimaal invasief is krijg je daar makkelijker toestemming voor dan de wat nauwkeurigere en langdurige metingen.
Veronica2 schreef:ellepel schreef:Nou ik heb net de lijst ingevuld en zie er geen rare vragenlijst staan.
Maar is daar nu echt een enquete voor nodig om erachter te komen? Het is leuk voor de studenten, maar voor de rest van de wereld zal het weinig opleveren.
superpony schreef:Ik heb er niet voor gekozen om speeksel te laten afnemen en hartslag te meten. Als er vreemden komen die dat gaan doen, krijg je hier sowieso een vals resultaat. Ze zien gewoon weinig vreemde mensen en dat geeft wel wat spanning als die dan ook wat van ze willen. Geen ernstige spanning, want ze zullen alles braaf toelaten, maar de uitkomst kan nooit hetzelfde zijn als wanneer ik in mn eentje rondloop, ze contact komen zoeken en ik dan even een flinke knuffel mag geven/krijgen.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of mensen ook toch veel nadelen zien in het hoeveelheid werk, het vies worden etc.