Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:ja kan best een soort afrekening of zo zijn, maar inderdaad het paard de dupe.
helaas zullen wij dat hier iet zo snel meer lezen
Monique1963 schreef:Van wat ik ervan begrepen heb, is dat de amazone gesneden werd door een auto. Haar paard schrok daarvan, steigerde, zij viel eraf. Ze is buiten bewustzijn geraakt, voor minimaal 20 minuten. Toen ze bijkwam lag haar paard dood. Ze werd gevonden door de stalhoudster die haar te lang vond wegblijven. Die vond de amazone en het paard. Hulpdiensten werden gewaarschuwd. De amazone heeft gedacht dat haar paard was aangereden door de auto en zo was overleden. Zo is het de kranten ingegaan. De stalhoudster zag echter meteen dan het geen schade van een auto was, maar op gerichte plekken messteken om het dier dood te laten bloeden, dus de daders wisten wat ze deden.
Het waarom is niet duidelijk. Persoonlijke vete? Geïrriteerd omdat ze rekening moesten houden met een paard?
Als ik nog meer te weten kom, zal ik het laten weten.
tengeltje11 schreef:Ook ik blijf het vreemd vinden…
Zomaar beschuldigen is eigenlijk niet correct. Zolang een autopsie dit niet bevestigd vind ik het heel gevaarlijk om dit allemaal te verkondigen…
Niemand kent die pensioneigenaar… niemand weet hoe realistisch zijn visie op die soort dingen is en enkel van die visie wordt nu dit verhaal gemaakt, geen bevestiging van politie, parket,….
Wat toch ergens vreemd is, want als dit echt zo gebeurd is, komt daar toch echt politie en parket aan te pas, want dat zijn heeel ernstige feiten.
Dus ik denk ook ergens dat de visie van die pensioneigenaar mss niet helemaal correct is…
Babootje schreef:Popstra schreef:Precies dit!
Gewoon 1+1=2. Of denk je dat ze het zelf heeft gedaan?
Popstra schreef:hoe kan de amazone die bewusteloos ligt het dan bevestigen volgens jou?
anjali schreef:Schuur_ schreef:Of paard is toch aangereden en de daders hebben het uit zijn lijden willen verlossen vooraleer ze vluchtmisdrijf pleegden. Zoveel mogelijke scenarios.
Geloof je dat zelf? En automobilisten hebben standaard messen bij zich in de auto??
tengeltje11 schreef:Ook ik blijf het vreemd vinden…
Zomaar beschuldigen is eigenlijk niet correct. Zolang een autopsie dit niet bevestigd vind ik het heel gevaarlijk om dit allemaal te verkondigen…
Niemand kent die pensioneigenaar… niemand weet hoe realistisch zijn visie op die soort dingen is en enkel van die visie wordt nu dit verhaal gemaakt, geen bevestiging van politie, parket,….
Wat toch ergens vreemd is, want als dit echt zo gebeurd is, komt daar toch echt politie en parket aan te pas, want dat zijn heeel ernstige feiten.
Dus ik denk ook ergens dat de visie van die pensioneigenaar mss niet helemaal correct is…