Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hwn schreef:Vreselijk, die hoeven! Ik vraag me trouwens af: als hoeven zo groeien, is dat dan geen teken dat er ergens ook iets aan de hand is? Hier komt de bekapper om de 7 weken, de paarden komen nauwelijks op het harde, en van mijn ruin brokkelen die altijd al af, netjes tot waar ze moeten zijn. Je zou toch verwachten dat dat gaat afbrokkelen of afbreken?
Ben wel benieuwd naar hoe dit verder afloopt. En als ze een nieuwe thuis zoeken: ik hou wel van mini's en zou er gerust een paar adopteren of kopen als ze een nieuwe thuis zoeken (maar geen 12 stuks natuurlijk).
Happinez schreef:En dan te denken dat dit dus iemand is die bekend is in de minipaarden showwereld.
Deze merrie is geïmporteerd uit Amerika.
Hoe iemand het zover kan laten komen … snap ik echt niet.
rien10 schreef:Maar als je het niet meer kan, DP, als je hoofd stuk is. Als je leven stuk is. Als je niet meer voor jezelf kan zorgen, dan kan je dat ook niet meer voor je dieren. Wellicht is dat hier ook zo. Ik denk dat dat met de meeste verwaarlozings gevallen zo is.
Suzanne F. schreef:![]()
Jeetje, zo erg had ik het niet verwacht. Dit is niet een beetje vergroeide hoeven.![]()
Arme dieren. Wat ik nog het ergste vind is dat die eigenaresse er zo makkelijk over doet en zegt dat er niks aan de hand is. Broodmagere dieren en die hoeven zijn echt heel erg, dat komt niet meer goed denk ik.