VuurVleugels schreef:Tja Wintu, inmiddels weet bokt wel hoe *extreem* anti-wolf je bent. Maar om dat nou mee te nemen naar elk ander topic wat in de verste verte daarmee te maken kan hebben... Wat is je doel hier nou mee? Andere mensen overtuigen dat SBB niet te vertrouwen is en dus met fakkels en hooivorken bestookt moet worden? Wil je ieders ogen openen en zo de organisatie ontmantelen? Baksteen voor baksteen? Of is het genoeg dat ieder ander dezelfde vurige haat in de ogen koestert als jij? Dit klinkt allemaal misschien overdreven, maar even eerlijk, die extreme galbak aan negativiteit rondom SBB vanuit jou en een paar anderen hier op bokt maakt de sfeer hier écht niet beter. Hou er gewoon eens mee op. Dat jij een organisatie bagger vind is helemaal prima, ik snap helemaal dat je je zorgen maakt en dat je je niet gehoord en gezien voelt door SBB. Maar sleur een internetforum niet mee in een hetze waar geen enkel doel voor lijkt.
Zo, hier heb ik eens even flink om moeten lachen, wat een post
Misschien moet je de posts van mij en enkele anderen hier op bokt dan niet lezen als je er zo van over je theewater gaat. Jouw post is wel het toppunt van onaangenaamheid, onwetendheid, aannames doen en iemand op persoonlijke titel aanspreken. En dan wijs je met de vinger naar een ander. En mijn wantrouwen in SBB is op heel wat meer gestoeld dan de wolf, die ik hier om die reden dan ook niet heb genoemd. Misschien beter niet meer in de wolventopics komen Vuurvleugels, daar enkel spuw ik over de wolf...
Edit, verkeerde boktnaam
Laatst bijgewerkt door Wintu op 10-09-24 12:06, in het totaal 1 keer bewerkt