Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dorine92 schreef:Leuk joh. Erg stoer. Tot er iemand af klapt en dood is, en paard de weg op rent en bij iemand op de motorkap klapt door de voorruit heen. Heb je ineens een dubbele moord op je geweten.
Maarja dan doe je gewoon even huilie huilie en dan kom je er wel vanaf met een taakstrafje
Marilu schreef:Heb uiteindelijk toch maar dit topic gelezen. Ik zag de titel en dacht, oh neen, ik wil die miserie niet lezen.
Toch maar gedaan.
Ja, je wordt het toch echt zo beu, hoe het niveau van de samenleving alsmaar meer en meer de dieperik in lijkt te gaan, hand in hand met de achteruitgang van de intelligentie van de mensheid.
En dan worden die wandaden tegenwoordig ook meestal nog bedekt met de mantel der liefde, want de dader is van sociaal-economisch achtergestelde afkomst ...
Popstra schreef:Marilu schreef:Heb uiteindelijk toch maar dit topic gelezen. Ik zag de titel en dacht, oh neen, ik wil die miserie niet lezen.
Toch maar gedaan.
Ja, je wordt het toch echt zo beu, hoe het niveau van de samenleving alsmaar meer en meer de dieperik in lijkt te gaan, hand in hand met de achteruitgang van de intelligentie van de mensheid.
En dan worden die wandaden tegenwoordig ook meestal nog bedekt met de mantel der liefde, want de dader is van sociaal-economisch achtergestelde afkomst ...
Ja of ze hebben "een stoornis"
DuoPenotti schreef:Tegenwoordig lijkt de halve jeugd een stoornis te hebben.
Maar denk dat gebrek aan opvoeding de lading ook wel dekt...
Tijd voor een streng internaat, jaar lang, incl weekenden en avonden.
En dan echt zo'n militair drilkamp niveau op uiteraard de kosten van de ouders.
Kijken of opvoeden dan ineens weer op de kaart komt te staan al lakse ouders dat als consequentie weten...
Absolem schreef:Dit is gewoon poging tot doodslag . Die jochies mogen echt wel even een jaar of twee in jeugd detentie brommen en daarna nog een jaartje of vier schoffelen .
paars schreef:DuoPenotti schreef:Tegenwoordig lijkt de halve jeugd een stoornis te hebben.
Kijken of opvoeden dan ineens weer op de kaart komt te staan al lakse ouders dat als consequentie weten...
Zo mee eens!! Vroeger had je (voor de mannen) militaire dienst. Gewoon luisteren, je bed opmaken, je schoenen poetsen en als je brutaal bent kan je de vloer boenen met een tandenborstel.
Het moet maar eens afgelopen zijn want als dit de toekomst weerspiegelt…straks zitten die idioten achter het stuur van een auto. Sommigen nu al want de verhufetering merk je daar ook al. Of ze allemaal een rijbewijs hebben vraag ik me zelfs af.
Ons gedooglandje begint wetteloos te worden.
DuoPenotti schreef:Tegenwoordig lijkt de halve jeugd een stoornis te hebben.