Het nieuws waar ik wakker mee werd. Afschuwelijk. Ieders grootste nachtmerrie denk ik wel. Zoveel dieren overleden, zoveel verwoesting zoveel leed. Vreselijk voor iedere betrokkene.
Heel erg veel sterkte met het verwerken van deze narigheid.
Komeropterug
Geplaatst: 25-07-24 09:18
Vreselijk, de eigenaren die geprobeerd hebben om de paarden buiten te krijgen en die arme dieren waren te bang om mee te komen...heel veel sterkte allemaal!
CoonArt
Geplaatst: 25-07-24 09:18
Oh jemig zat net dat bericht te lezen, stuurde het naar de redactie van Bokt maar blijkbaar was iemand me voor. Verschrikkelijk, wil je toch niet meemaken zoiets?
Verschrikkelijk wat een drama. Die arme paarden …. Je krijgt ze ook niet mee naar buiten; zoveel angst en willen de stal niet uit. Jaren geleden brak er bij ons op stal ook brand uit. 2 paarden geblinddoekt eruit gekregen (rest stond op land). Het waren een paar sto balen maar door dat beetje rook blokkeerden ze al. Wens de betrokkenen en eigenaren heel veel sterkte en de brandweer
Sylvia
Geplaatst: 25-07-24 09:50
Wat een nachtmerrie. Zo intens verdrietig. Heel veel sterkte voor alle eigenaren en andere betrokkenen.
Westhof
Geplaatst: 25-07-24 09:58
Ik word gewoon naar van de foto's en filmpjes die ik ervan zie. Ik kan me niet eens vóórstellen wat de mensen moeten voelen die hebben geprobeerd de paarden te redden en uiteindelijk toe moesten kijken... Mijn hart huilt Veel sterkte voor alle betrokkenen.