Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
moonfish13 schreef:Sorry maar bij elke stalbrand huilt mijn hart net zo hard, wat voor dieren er ook zaten.
Geen boer wil zijn koeien dood zien gaan, geen boer wil zijn varkens dood zien gaan.
Ik denk oprecht dat er heel heel weinig boeren zijn die niet kapot gaan van binnen, al tonen ze het tov de media misschien niet…
moonfish13 schreef:Sorry maar bij elke stalbrand huilt mijn hart net zo hard, wat voor dieren er ook zaten.
Geen boer wil zijn koeien dood zien gaan, geen boer wil zijn varkens dood zien gaan.
Ik denk oprecht dat er heel heel weinig boeren zijn die niet kapot gaan van binnen, al tonen ze het tov de media misschien niet…
Elin_ schreef:moonfish13 schreef:Sorry maar bij elke stalbrand huilt mijn hart net zo hard, wat voor dieren er ook zaten.
Vraag me alleen af of het enkel en alleen voor de dieren is of meer financieel![]()
Gezien ik de gehele industrie buiten branden om ook niet altijd even vriendelijk vind.
Elin_ schreef:moonfish13 schreef:Sorry maar bij elke stalbrand huilt mijn hart net zo hard, wat voor dieren er ook zaten.
Vraag me alleen af of het enkel en alleen voor de dieren is of meer financieel![]()
Gezien ik de gehele industrie buiten branden om ook niet altijd even vriendelijk vind.
beert schreef:Elin_ schreef:
Misschien moet je die discussie gewoon elders gaan voeren. Daar gaat het nu helemaal niet om wie wat nu erger vindt en met welke reden. Dit topic gaat over een stalbrand waarbij veel paarden omgekomen zijn.
DuoPenotti schreef:Kan het je zeggen van goede kennissen. Die waren kapot. Voor de dieren.
En zij waren zo ook goed voor de dieren. Dat zullen de vegans niet geloven. Maar dat blijft zo.
Veel stal branden bij vee stallen beginnen ook in het dak.
En daar helpen sprinklers niet...
En met de verplichte luchtwassers van de overheid trekt het lekker zuurstof aan en gaat het nog 100 keer harder branden.
Gelukkig waren bij de kennissen ook veel dieren dood door vuur maar door rook. Dus zullen weinig pijn gehad hebben.
Overigens deze mensen zijn nooit meer opnieuw begonnen... En hebben daarmee veel verzekeringsgeld laten liggen...
.. De geldwolven...
DuoPenotti schreef:En het geld verdien je het beste door juist goed voor de dieren te zijn....
Maar goed heeft geen zin dat te zeggen...is toch niet waar.... Ken dat riedeltje onderhand wel.
Dus laat het erbij.
DuoPenotti schreef:En het geld verdien je het beste door juist goed voor de dieren te zijn....
Maar goed heeft geen zin dat te zeggen...is toch niet waar.... Ken dat riedeltje onderhand wel.
Dus laat het erbij.
ElCamino schreef:Er is inmiddels een crowfunding opgestart om de Brant en Priest familie te helpen op te starten. Vele grote en kleine trainers en bedrijven bieden middels een veiling dekkingen aan van hun tophengsten en/ of andere artikelen.
https://internethorseauctions.com/aucti ... SodrDS16ZA