VuurVleugels schreef:Ik sluit me aan bij (gelukkig) de paar weloverwogen reacties hierboven.
Het is ook een keuze hè, om overal heel gefrustreerd de invloed van 'woke' in te zien. Bedrijven in de recreatiebranche moeten zichzelf nou eenmaal voortdurend relevant houden in deze tijd van 'beter, sneller, harder' en het is dus ook vanuit financieel oogpunt alleen maar logisch dat er, zoals hierboven ook al werd gezegd, soms gewoon een bezem doorheen gaat. Ik vind zo'n show als Raveleijn, waar toch al bedenkingen bij zijn vanwege een veranderende blik op werken met dieren, dan een hele logische keuze. En daar maak je nooit iedereen tevreden mee.
Daarnaast valt het me op dat die keuze om het grote woke monster overal in te zien ook érg selectief is en volledig afhankelijk lijkt te zijn van wie er achter een beslissing zit. Valt er een paard dood neer door koetsritjes? Half bokt op de achterste benen, afschaffen die hap, niet meer van deze tijd! Vind de Partij voor de Dieren dat de koetsritjes niet meer van deze tijd zijn? Begin van het einde, walgelijk, zometeen mogen we alleen nog naar plaatjes van paarden kijken, pas maar op! Die bangmakerij veroorzaakt zó veel onnodige stress en gedoe. Kijk nou gewoon eens rustig wat er precies gebeurt en onder invloed van wat.
Niet alles is een poging van het doodenge woke/links/veganisme/activisme om jouw leven naar z'n grootje te helpen.
Top reactie, echt helemaal mee eens.