Man vrijuit na seks met pony

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

prisje_marie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 17:49

mijn mond viel gewoon open toen ik dit las Huilen
arme ponny Ach gut

Je mag niet schelden maar wat zo ik de man tog de bloed onder zijn nagels van daan willen halen Boos!

Hoe kan dit ongestraft, ze moeten hem vast houden kunnen ze meschien meer zaken oplossen.

Ik moet over een maand een excursie naar Den-Haag maken, meschien dat ik een minister aan de haal krijg, wedden dat ik er wat over ga zeggen. De mietjes als ze zelf maar droog zitten Boos! Boos!

en elke assielzoeker of iemand die ook minder als 10 jaar in nederland woont een een misdrijf pleegt (dit vind ik dus een misdrijf) mag van mij het land uitgezet worden, hij zoekt het maar uit waar hij terecht komt Boos!

14cecile14

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 17:49

Wat een viespeuk Verdrietig ooohw ik mag leiden dat die vent er enge ziektes van over houd Haha! Je gaat toch niet met een pony neuken. In wat voor wereld leeft die man Verward
Laat hem dan lekker naar een hoertje gaan en dan mag ik leiden dat die hoer hem met een smzweep eens lekker zal bewerken ~~}> iehl bah gedver wat is die man goor Lips are sealed

rainbowcash

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 17:52

Wat een zielige debiele man!!!! Kan hij geen vrouw krijgen of zo dat hij het maar met dieren doet!!! ECht WALGELIJK!!!! Boos! Boos! Boos! Boos!

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 17:56

sex met dieren is niet verboden, ze worden als dingen gezien in de wet. HALLOOOO!!HET ZIJN DIEREN!wat hebben wij voor wetten???die pony vraagt toch ook niet om verkracht te worden!!belachelijk!!die mensen zijn echt ziek!

roylinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 17:58

schandalig!! Boos! Boos! Boos! jak! dat is toch niet normaal meer Boos! Boos! Boos!
dom volk van tegenwoordig Boos! Boos! Boos! Boos!

Ode

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 17:59

Ongelovelijk.
De wetten van Nederland kloppen soms echt van geen kant.

joycje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 18:01

dit is echt te gruwelijk voor woorden zeg... ongelooflijk...

afmaken die kerel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 18:04

Gadverdegadver!! Ik kan me echt niet voorstellen dat je seks met een pony wil hebben... Het arme dier! En wat nou het houdt er niks aan over... Als het beessie schrikachtig is geworden (zie artikel) is het toch genoeg!!

Aaaah ik vind dit echt ranzig nieuws hoor... En dan te bedenken dat het vaker gebeurt!

Ode

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 18:05

Hoe zou de wet er trouwens tegen over staan als een G***E hengst die man zou proberen te dekken?
En die man houdt daar uiteraard geen verwondingen aan over Lachen.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 18:08

Afbeelding

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 18:28

Boos! Stoom uit je oren Waar Slaat Dat Nou Weer Op???!!! Boos! Niet Strafbaar???? Verward En Al s een Meisje Word Verkracht Is Dat Wel Strafbaar?? Het lijkt mij dat het allebij even strafbaar is!! Scheve mond
Wat Een Raar Land Hebben We Toch!! Boos! Stoom uit je oren

Les_Fjal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 18:29

Wat me nog even te binnenschoot :

Het lijkt me vrij duidelijk dat die man wel van plan was het dier lichamelijk letsel te bezorgen. Gezien de spullen die hij bij zich had !
Is er dan niet zoiets als : voorbedachte rade ?!
Eigenlijk dus, als die mensen 5 min later binnen waren gekomen, en die *$#(@#$vent klaar was voor zijn volgende handeling, hij wel enigzins een straf zou krijgen (ook belachelijk laag, max 2 jaar is het niet ?)

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 18:36

Sorry, maar kan die vent niet lekker naar de h_oeren gaan alstie sex wil hebben?

IK snap niet dat de pony niets gedaan had, getrapt ofzo, merries doen dat soms wel eens als een pony het probeerd, laat staan een vreemde MAN, de meeste paardjes zijn zelfs al bang voor mannen, maar ik vind het dood zielig voor dat paard, en die vent, nehh die spoort niet, ik vind dat abnormaal, hij moet van mij wel de cel in, of nee, hij moet verkracht worden door een olifant en hopen dattie niet uitscheurt

Hope2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 18:39

ik vind het gewoon te gek voor woorden dat zoiets ongestrafd kan .

en snap die man niet dat ie daar zo opgewonden van word gruwelijk gewoon ik had hem niet moeten betrappen met mijn paard hoor je mag niet het heft in eigen handen nemen maar met die regering hier in nederland moet je wel .
had ik die man mooi ff toegetakeld en een enkele reis gegeven naar MAROKKO

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 18:41

bah Boos!
das echt ziek!

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 18:43

dhuh.. tis gewo0n ZIELIG je zou eigenlijk nog medelijden moeten hebben met hem..

KeeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 18:46

Het is te walchelijk voor woorden... hoe verzin je het? Je moet die mensen juist hard aanpakken, dan zullen ze het de volgende keer wel uit hun kop laten... In wat voor een land leven we toch eigenlijk... *zucht*

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 18:53

jammer dat er geen foto bij het artikel zat, had hij effe kennen rennen. smerig, en iedereen is het er mee eens dan het niet kan en niet mag, maar er kan niet aan gedaan worden. achtelijke regels. als we nu in de middel eeuwen hadden geleeft, had hij nu rond gehangen aan een boom

Indie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 18:54

en als dit nou een vrouw was geweest ..... die er geen lichamelijk letsel aan over heeft gehouden Verward dan wel ? kom op nou wat voor wereld is dit ! ik kan me hier zo boos over maken.... maarja het is toch maar en paard denkt de regering dan Stoom uit je oren

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 18:56

Ik heb dus nu echt een deja vu. Ik heb dit al een keer gepost op overig nieuws. Maar ik heb dus dit in levende lijve een keer meegemaakt.
Ik was toen een jaar of 11/12 vrij bleu en had nog niet zoveel meegemaakt. Ik had een hele leuke verzorgwelshje, een merrie Rolleyes en daar ging ik vrij regelmatig heen. Die pony was van een alleenstaande oude boer, en met oud bedoel ik ook oud. Hij was toen een jaar of 75. Op een dag ging ik daar lekker naar toe, en ik had niks in de gaten. Ik daar naar binnen, was er niemand. Dat gebeurde wel vaker, maar ik wist waar het tuig lag, dus ik pak het zadel en hoofdstel en loop haar stal in. Wat zie ik daar... die man op een emmer, met zijn broek op zijn enkels was zijn pony aan het verkrachten, nou ja verkrachten, meer het andere woord, wat ik niet zal gebruiken. Dan sta je toch wel stom te kijken als je hem achter die pony ziet staan met zijn broek op zijn enkels en staart opzij van dat beest. Ik heb alles laten vallen waar ik stond en ben weggereden zo hard ik kon. En ik ben er nooit meer teruggeweest.
Een jaar later ofzo kom ik hem tegen in de stad, vraagt hij aan mij waarom ik nooit meer kom. Dûh.
En achteraf blijkt iedereen zijn reputatie te kennen en werd hij paarden****er genoemd. Dit is overigens al 23 jaar geleden. Dus toen bestond het ook al.
Ehh, mods, sorry voor het woord met de sterretjes.... vergeef me Knipoog

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 18:58

sorry dat ik discrimineerde.. dat was niet persoonlijk bedoelt..! mijn excuses hier voor!

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 19:03

yavanna, ik had ooit ook zo iets, zat op een verjaardag te vertellen dat er een man actief was, in de biesbos, lekker met die paarden in de weer was geweest. en ik dat uitgebreid vertellen en wat ik er van vond enzo. Lachen word het dood stil, is de paarden******** de schoonvader van een vriendin die daar zat, Verward whaaaaaaaaaaaaaaaaa daar zat ik dan. het is nu zo,n 13 jaar geleden, maar als ik haar ziet , dan denk ik daar altijd aan. Bloos! die man is inmiddels niet meer haar schoonvader, maar dat heeft een andere rede Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 19:05

LPF wil verbod op seks met dieren
De LPF vindt dat seks met dieren verboden moet worden. Volgens LPF-Tweede-Kamerlid Eerdmans is er bij seks met een dier sprake van "pure mishandeling". Eerdmans komt met zijn pleidooi in reactie op het vrijuit gaan van een verdachte van paardenverkrachting in Utrecht.
bron: msn.nl

Nou vind ik de LPF een ^$##&%#partij maar dit vind ik goed!! OK dan!

Mizz_mol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 19:06

sweet_angel schreef:
sorry dat ik discrimineerde.. dat was niet persoonlijk bedoelt..! mijn excuses hier voor!

Ik snap je reactie..
Ik ben van mij zelf echt geen racist ofzoow.. Maar van dit soort dingen zou ik het bijna worden. Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 19:07

oh ik heb hier het hele bericht:

LPF wil verbod op seks met dieren
DEN HAAG - De LPF vindt dat seks met dieren verboden moet worden. Volgens LPF-Tweede-Kamerlid Eerdmans is er bij seks met een dier sprake van " pure mishandeling". "Seks met een dier is een verregaande aantasting van de fysieke integriteit van het dier en kan nooit met instemming van het dier geschieden."

De partij wil dat minister Donner (Justitie) hier snel iets aan doet. Eerdmans komt woensdag met zijn pleidooi in reactie op het vrijuit gaan van een verdachte van paardenverkrachting in Utrecht. Het Openbaar Ministerie vervolgt de verdachte niet omdat seks met dieren niet strafbaar is.

Ook de SP wil dat het kabinet optreedt tegen mensen die seks met dieren hebben. "Als de ministers Donner en Veerman hier anders over denken, hebben ze volgens mij heel wat uit te leggen. Als de wet nu tekort schiet, moet daar snel iets aan gedaan worden", zei SP-Tweede-Kamerlid Van Velzen woensdag.

Bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/article8688881.ece