arme ponny
Je mag niet schelden maar wat zo ik de man tog de bloed onder zijn nagels van daan willen halen
Hoe kan dit ongestraft, ze moeten hem vast houden kunnen ze meschien meer zaken oplossen.
Ik moet over een maand een excursie naar Den-Haag maken, meschien dat ik een minister aan de haal krijg, wedden dat ik er wat over ga zeggen. De mietjes als ze zelf maar droog zitten
en elke assielzoeker of iemand die ook minder als 10 jaar in nederland woont een een misdrijf pleegt (dit vind ik dus een misdrijf) mag van mij het land uitgezet worden, hij zoekt het maar uit waar hij terecht komt
ooohw ik mag leiden dat die vent er enge ziektes van over houd
Je gaat toch niet met een pony neuken. In wat voor wereld leeft die man

schandalig!! 
.
Waar Slaat Dat Nou Weer Op???!!!
en daar ging ik vrij regelmatig heen. Die pony was van een alleenstaande oude boer, en met oud bedoel ik ook oud. Hij was toen een jaar of 75. Op een dag ging ik daar lekker naar toe, en ik had niks in de gaten. Ik daar naar binnen, was er niemand. Dat gebeurde wel vaker, maar ik wist waar het tuig lag, dus ik pak het zadel en hoofdstel en loop haar stal in. Wat zie ik daar... die man op een emmer, met zijn broek op zijn enkels was zijn pony aan het verkrachten, nou ja verkrachten, meer het andere woord, wat ik niet zal gebruiken. Dan sta je toch wel stom te kijken als je hem achter die pony ziet staan met zijn broek op zijn enkels en staart opzij van dat beest. Ik heb alles laten vallen waar ik stond en ben weggereden zo hard ik kon. En ik ben er nooit meer teruggeweest.
en ik dat uitgebreid vertellen en wat ik er van vond enzo.
die man is inmiddels niet meer haar schoonvader, maar dat heeft een andere rede