manic schreef:In Engeland heb je vrijwel overal recht van overpad, dus dat hek staat er waarschijnlijk al.
Het is allemaal heel erg triest maar in het hele verhaal zie ik voornamelijk heel veel aannames terug. Ook paarden die de omgeving heel goed kennen kunnen op een stukje rots gaan staan dat afbreekt
Nu doe je zelf ook een aanname. Iemand die daar zijn hele leven al paarden heeft rondlopen heeft er denk ik iets meer verstand van dan een iemand op een forum in een ander land

Heb je ooit weleens paarden in een dergelijke omgeving gezien? Die weten heel goed waar ze hun voeten neerzetten hoor, sterker nog: als je daar bent en je houdt de paarden in de gaten, dan weet je precies waar het beste pad loopt

Klopt, maar ik ga er vanuit dat niet alle info in het artikel staat, ik ga er vanuit dat hij echt niet zomaar wat roept.Citaat:en merries aborteren om heel veel meer reden dan omdat ze hondenpoep eten.
Klopt, maar het feit is wel dat er sinds corona veel meer onopgevoede honden rondlopen van baasjes die écht geen idee hebben. De overlast in de natuur is sindsdien behoorlijk toegenomen. Het verband leggen is dan ook niet zo gek, toch?Citaat:En of die hond tijdens corona aangeschaft is of niet is in dit geval helemaal niet bekend.