Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Poekkie schreef:Huh nooit van gehoord… hoe zie je dan als het een nepstaart is?
Popstra schreef:in Europa worden ze in de reining gebruikt. Daar word het toe gestaan.
Is overigens niet zo heel mooi, je ziet die gewichten er soms af en toe tussen uit schommelen en ook wel eens de nep staarten af vallen in een sliding stop.![]()
Maar goed bevestigd in een al volle staart zie je er niks van
Benzz schreef:Ik zie iedere ruiter die bij Rieky gaat lessen enorm opknappen qua rijden.
Springen vanmiddag was geweldig!!
Benzz schreef:Rieky als bondscoach met verplicht Lessen: Beste idee ever! Maar of de Glockjes daar aan willen?
Benzz schreef:Charlotte heeft met andere paarden de lengte wel voor elkaar, dus daar reken ik haar niet op af. De jury wel...
Marlies lesste met Go legend nog bij iemand anders.
Elisa2 schreef:Benzz schreef:Rieky als bondscoach met verplicht Lessen: Beste idee ever! Maar of de Glockjes daar aan willen?
Als ze slim zijn wel..de sport is aan het veranderen en hun rijstijl is achterhaald en wordt steeds minder geaccepteerd door het publiek.
Ponytante schreef:"Die Franse" had dus een zwart uniform, ik dacht politie oid. Lees ik nu toevallig Die Schulen der Reitkunst (Cadmos), hebben ze over Cadre Noir en wordt haar naam (Pauline Basquin) genoemd. Niet 'zo maar' een uniform dus. Eigenaaar paard is Institut Francais Du Cheval Et De L' equitation, dus dat zal het dan wel zijn.
https://www.bol.com/nl/nl/p/die-schulen ... 008956464/ ik heb het boek enkele jaren geleden voor 5 of 10 euro bij paardenbeurs Kalkar gekocht, doorverkopen die hap, ik kan eraan verdienen lijkt me