Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
juval schreef:Elisa2 schreef:Ja dit zat er wel in...
Vraag me af welk natura 2000 gebied er dicht bij Biddinghuizen ligt? Oostvaardersplassen?
Het klinkt als een handelstal met hun sterk wisselende aantal paarden. Vraag me af of ze niet het orginele bestemmingsplan kunnen aanhouden? Ik neem aan dat het ooit gebouwd is met een vergunning voor een x aantal paarden.
die regels veranderen steeds. Wij hebben NB vergunning voor 200 koeien, maar volgens de fosfaat en / of stikstofregels mogen we er maar 115 houden. Op de Peildatum voor de fosfaat in 2015 zaten we net midden in een verbouwing en hadden we daardoor ook minder koeien. Het is lastige materie.
Elisa2 schreef:Ja dit zat er wel in...
Vraag me af welk natura 2000 gebied er dicht bij Biddinghuizen ligt? Oostvaardersplassen?
Het klinkt als een handelstal met hun sterk wisselende aantal paarden. Vraag me af of ze niet het orginele bestemmingsplan kunnen aanhouden? Ik neem aan dat het ooit gebouwd is met een vergunning voor een x aantal paarden.
_San87_ schreef:Elisa2 schreef:Ja dit zat er wel in...
Het hele IJssemeergebied incl. de randmeren is Natura2000