Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
josien_m_ schreef:En blinken lezers niet uit in begrip... Waarom vooral op het bericht met kritiek reageren? Dit is een berichtje, wat nooit het complete verhaal is. Waarom is het dan nodig vooral met akelige kritiek te reageren en af te keuren? bah! Ook al denk je dat in een eerste reactie, het toch toch onnodig om dat ook nog eens te spuien op dit forum.
windsor14 schreef:Boras schreef:Ayasha, je kunt soms best negatief zijn, valt me op.
Edit: en er bewust in volharden.
Vindt je ?
Ik vindt dat ze hier groot gelijk heeft. Er wordt alleen maar gesproken over geld en nieuw paard, totaal, maar ook totaal geen medeleven.
Cayenne schreef:Ayasha schreef:Dat dus. Dit is niet gewoon een overleden paard maar een doodgestoken paard. Dat is toch iets dat je eerst uitgezocht wil hebben.
Er staat nergens dat Sunny is doodgestoken. Er staat dat ze snijwonden heeft en dat de oorzaak onbekend is.
Wie weet heeft ze gigantisch vast gelegen in de stal of is er wat anders gebeurd.
Er moet idd onderzoek gedaan worden, maar om nou te stellen dat ze is doodgestoken lijkt me voorbarig.
DuoPenotti schreef:En ik vind jullie hier echt onfatsoenlijk over ayasha spreken.
En in de berichten staat 1 zinnetje over dat ze geschokt waren.
De rest over hoe het toch met de club verder moet.
CharleyT schreef:Elisa2 schreef:En dan hebben ze een nieuw paard en gebeurt er hetzelfde?
Snap eigenlijk niet dat ze niet wat meer in rep en roer zijn. Wat verschrikkelijk voor dat dier om zo aan haar einde te komen.
Waarom alleen uit gaan van zo'n bericht? We weten niet of ze wel of niet in rep en roer zijn.