Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Wel bizar dat die vriend van jou dit gezien heeft, terwijl er geen wolf aan te pas komt. Ben wel benieuwd naar zijn uitleg? Niet goed gezien, of een ander incident?
Monique1963 schreef:Wat een pech, ook nog uit een stal ontsnappen en dan ook nog nét dat hek open en dan ook nog fietslichten en dan precies een auto treffen. Rottiger kan de samenloop niet zijn. Sterkte voor de betrokkenen.
Mirranda schreef:Citaat:Wel bizar dat die vriend van jou dit gezien heeft, terwijl er geen wolf aan te pas komt. Ben wel benieuwd naar zijn uitleg? Niet goed gezien, of een ander incident?
Vriend heeft het ongeval niet zien gebeuren, was kort voor hij arriveerde gebeurt blijkbaar. Hij zag dat het paard in de berm stond maar geen halster omhad. Hij heeft zelf ook paarden en had een nieuw halster in de auto, dus aarzelde geen moment om dat bij het paard om te gaan doen. De man op de foto bij het paard, is dus die vriend, die me overigens na het gebeuren aangeslagen heeft gebeld. Auto vd aanrijding was al weg. Maar hij heeft de verwondingen van heel dichtbij gezien en kon echt alleen maar concluderen dat het dier bijtwonden had aan hoofd en hals.
Ik heb zelf enorme twijfels aan het lichtjesverhaal. Ik weet dat uit de pro wolvenhoeken er regelmatig bedreigingen komen richting (mogelijke) slachtoffers. Bijzonder dan ook dat de boel wordt ingetrokken, maar ik hoop natuurlijk dat de ware toedracht duidelijk wordt.
Desalniettemin gaat de eigenaresse haar paard er niet mee terugkrijgen, wat er ook uitkomt.
Citaat:Maar waar is die conclusie van je vriend op gebaseerd?
Zag hij gaatjes? Is hij geschoold als "wolven schadetaxateur"?