Cel geëist tegen man die paardenmeisjes aangerand zou hebben

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 00:39

pillow schreef:
Rocamor schreef:

Degene die ik kende was bang dat het paard, waar ze zielsveel van hield, niet goed verzorgd zou worden of verkocht zou worden als ze niet meer kwam. Ze werd daar gewoon mee gechanteerd. Makkelijk roepen dat je iets niet begrijpt :

Slachtoffer hier (niet in dit verhaal en dader is nooit gestraft / aangeklaagd en ik hoop met heel mijn hart dat ik de enige was...) en ik ben heel blij voor pillow dat ze het niet hoeft te begrijpen.

Ik zeg dat ik niet begrijp dat ze daar bleven, en niet dat ik het gebeuren niet begrijp, beter lezen graag.
Toen ik 17 was kreeg ik de mogelijkheid om goedgekeurde hengsten te rijden. Daar op het station trainen en hengstenshows rijden. Geen volledige baan meer hobby,maar erg leuk en leerzaam. Echter die hengstenhouder kon ook zijn handen niet thuis houden. Met name snachts bij thuiskomst na de shows was hij erg handtastelijk. Ik voelde mij behoorlijk bedreigd en ben gestopt. Hoe leuk het werk ook was[/quote]

Helaas is niet iedereen zo mondig als jij. En juist door dit soort reacties is het voor slachtoffers vaak een nog grotere drempel om het ook maar aan iemand te durven vertellen.

Muiz
Moderator Algemeen

Re: Cel geëist tegen man die paardenmeisjes aangerand zou hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 00:51

Moderatoropmerking:
Ik heb hier net een aantal berichten verwijderd. Laten we vooral niet elkaars ervaringen gaan afkatten, daar wint niemand wat mee.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 07:59

Ik begrijp wel hoe zoiets werkt.. grenzen worden steeds verder beetje bij beetje verlegd. Meiden zijn nog blue..paarden zijn hun alles.

Ik ben heel erg blij dat deze man in ieder geval veroordeeld is. En hoop dat de vrouwen er geen geestelijke problemen aan overgehouden hebben.

koend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 08:50

Elisa2 schreef:
Ik begrijp wel hoe zoiets werkt.. grenzen worden steeds verder beetje bij beetje verlegd. Meiden zijn nog blue..paarden zijn hun alles.

Ik ben heel erg blij dat deze man in ieder geval veroordeeld is. En hoop dat de vrouwen er geen geestelijke problemen aan overgehouden hebben.

Als ik goed lees, is de uitspraak over 14 dagen.
Behalve op bokt, is er dus nog geen gerechterlijk oordeel.
Laat het gerecht zijn werk doen.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 09:06

Oh sorry, verkeerd gelezen.

Hopelijk wordt hij veroordeeld als het allemaal waar is dan.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 13:10

Ik kende ook een paardeneigenaar die dit deed.Tenslotte is hij aangegeven, het werd een rechtszaak, hij werd veroordeeld en kreeg gevangenisstraf. Daarom moest hij zijn paarden verkopen.