DuoPenotti schreef:Maar mag dat, een bestaand artikel aanpassen?
Je maakt er dan toch je eigen artikel van. Met bron van de uitslagen erbij.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alenthe05 schreef:Jammer dat Britt alle aandacht krijgt... Heel team NL presteert erg goed!
ElfBeau_067 schreef:Super leuk voor Britt! Vind het verhaal van George en Britt stiekem best grappig. Hopelijk blijven ze zo presteren!Alenthe05 schreef:Jammer dat Britt alle aandacht krijgt... Heel team NL presteert erg goed!
Waarom klik je een topic aan als er in de titel vermeldt wordt dat het over Britt en haar paard gaat? Als het niet over haar zou gaan zou er ook over de anderen worden gesproken, maak je maar niet druk dat heel bokt ineens Britt geweldig vind.
Dit geld trouwens ook voor de anderen. Daar heb ik diezelfde vraag bij.
Alenthe05 schreef:Ik bedoelde dit in het kader dat er nog meer mensen echt goed rijden de afgelopen dagen. Ben totaal niet tegen Britt. Zij heeft met George het Iberische ras behoorlijk in de kijker neergezet! Dus geen negatieve noot van mijn kant, absoluut niet maar vind jammer dat Bokt niet meer benoemd....
Vorige week wonnen we een ronde boven ons niveau en liepen de wel-op-dat-niveau-lopers allemaal achter ons. Who cares?! Ik was blij dat ik er was en vorige week klikte het wel en ging het top en vandaag klikte het ook maar ging het net even mis. 
Dovahkiin schreef:Wat ik jammer vind is dat het nu lijkt alsof ze meedoet met de allergrootste in de paardensport. En ja, ze zit in de top, maar alsnog is het niet zo dat ze overall Europees kampioen is. Er zitten immers nog 3 klassen hoger en is het een kampioenschap voor Iberische rassen. Daarbij start ze (naar mijn eigen inzicht) onder haar niveau en dan vind ik haar resultaten niet direct speciaal.
Fitzroy schreef:Wat mij vooral opviel in de uitslagen was dat er helemaal geen Spanjaarden en Portugezen meedoen op een kampioenschap voor Iberische paarden. Dat vind ik pas vreemd.
Zijn die te goed en mogen die niet meedoen ?
DuoPenotti schreef:Gini schreef:Britt Dekker is de nieuwe Totilas. Verschijnt die naam in een nieuwsbericht weet je al wat de reacties gaan zijn. Het kind kan ocharm niks goeds doen.
Ja echt he
Ik vind het echt super gaaf voor haar.
Vele van ons rijden dit niet.
En dan helemaal gehaald zonder dat pappie of mammie haar dit paard schonken, maar door zelf een toffe deal te sluiten en hard te werken.
Altijd aardig tegen de penny's, van dat aardig zijn kunnen er hier nog een paar wat leren
En het staat er duidelijk bij dat het van Iberische paarden is. Dus snap de commotie niet.