Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Justme_Lisaa schreef:Wat ik me nou eigenlijk echt oprecht al een tijd afvraag, hebben deze twee nu een relatie of niet? Niet dat daar wat mis mee is, zeker niet. Dit is puur nieuwsgierigheid. Verder ben ik benieuwd of en vooral wat ze gaan vinden
.
Zeeuwsemeid schreef:Ik volg beide heren op social media en youtube en ik vind dit juist leuk om te zien op bokt! Hoop dat ze een leuk nieuw plekje kunnen vinden..
Enneh... ik vraag me ook af of ze nou een relatie hebben of gewoon vrienden zijn haha
friezenfan2 schreef:Als hun uit de kast willen komen mogen ze dat doen maar als ze dat nooit doen is dat ook goed. Dat is hun eigen keuze en niet omdat iedereen wil weten hoe het zit. En we gaan niet hier speculeren.
Ik ben wel benieuwd waar ze terecht gaan komen.
In Jesse's laatste video zegt hij dat er een paar pensionklanten zijn nu. Die vraag was geloof ik nog niet beantwoord.
Wintu schreef:Of deze, je moet van de stijl houden, maar verder alles wat ze willen.
https://www.funda.nl/koop/vledder/huis- ... anden-1-3/
Swifter schreef:Ze hebben er eens een vlog over opgenomen omdat deze vraag vaak terug kwam en ze gaven aan dat het puur vriendschappelijk was.
AnnemiekvM schreef:Wat leuk voor die jongens!
Een tijdje terug heb ik een clinic gevolgd bij Jesse en was heel leerzaam.
De zure reacties snap ik ook niet. Waarschijnlijk jaloers? Of mensen die denken alles beter te weten. Zo jammer. Je kan toch ook blij zijn voor iemand?
fleurtjeuh schreef:AnnemiekvM schreef:Wat leuk voor die jongens!
De zure reacties snap ik ook niet. Waarschijnlijk jaloers? Of mensen die denken alles beter te weten. Zo jammer. Je kan toch ook blij zijn voor iemand?
Sorry maar dit slaat echt als eeb tang op een varken. Waarom zou ik jaloers zijn? Ze staan in de spotlight, nou mij niet gezien. Ook heb ik amper een idee wat ze doen, dus waar zou ik dan jaloers op moeten zijn?
Dat ik het geen voorpagina nieuws vind voor bokt, heeft niks te maken met of ik blij ben voor deze heren(die ik verder dus niet ken).
Vind het leuk voor ze, naar wat ik zo in dit topic lees zijn het sympathieke mensen. All the power to them als zij hun droomhuis kunnen financieren met hun werk![]()
Maar voorpagina nieuws voor bokt vind ik het nogsteeds niet.
fleurtjeuh schreef:AnnemiekvM schreef:Wat leuk voor die jongens!
Sorry maar dit slaat echt als eeb tang op een varken. Waarom zou ik jaloers zijn? Ze staan in de spotlight, nou mij niet gezien. Ook heb ik amper een idee wat ze doen, dus waar zou ik dan jaloers op moeten zijn?
Dat ik het geen voorpagina nieuws vind voor bokt, heeft niks te maken met of ik blij ben voor deze heren(die ik verder dus niet ken).
Vind het leuk voor ze, naar wat ik zo in dit topic lees zijn het sympathieke mensen. All the power to them als zij hun droomhuis kunnen financieren met hun werk![]()
Maar voorpagina nieuws voor bokt vind ik het nogsteeds niet.