Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Op_zoek schreef:Wat een leuk verslag! Heel leuk om te lezen hoe jullie te werk gaan. Mooi dat jullie het enthousiasme voor de sport willen delen. Uiteraard door de open training, maar ook door de uitgebreide informatie (en antwoord op de vraag van paars) hier op bokt.
chamion schreef:Ik vind en blijf het echt geweldig vinden om dit te zien. Helaas is mijn pony dood en ook echt doodsbenauwd voor al het water groter en langer dan je gemiddelde plas in het bos. Denk wel dat ze dit heel leuk gaat vinden. Voor de wagen kan ze ook zo bloedwakker en vies snel worden (maar wel gehoorzaam) dus misschien ga ik jullie iets actiever volgen, en zodra jullie dan weer zoiets organiseren dat ik een ruiter ga opzoeken die het durft (onderdeur pony)
Mar_jolijn schreef:Bonita_Bon schreef:Hahahaha die vierde foto, hoe dan![]()
Heel leuk! Jullie natuuuuurlijk in het echt gezien en ook daar spat het plezier en teamwork er vanaf! Vette show maar voornamelijk een fijne groep mensen en dieren!
Hebben jullie nou wel eens botbreuken gehad, de boarders dan?
Een sleutelbeen van een beginnend boarder en daarnaast een hoop kleine blessuretjes en heel wat bont en blauwe ego's. Haantjes zijn het
HiFive5 schreef:wauw - Zalig. Lijkt wel een droom om hier mee te doen! Is er ook een organisatie in Belgie waar jullie vanaf weten?
cursebreaker schreef:Wat een leuk verslag en gave foto's. Ziet er echt fantastisch (& gezellig) uit. Zeer leerzaam ook hoe je alles verteld en diepgaandere uitleg geeft over hoe jullie te werk gaan. Zeker meer van dit soort posts gaan posten in de toekomst
AnnetteFlame schreef:Wauw wat tof dit! En wat is de tekst goed geschreven, je waant je helemaal in die dag! Als mn anderhalf jarige volwassen is, lijkt me dit ook wel wat! En wat fijn dat je het welzijn zo in acht neemt en uitgebreid op iedereen reageert
Doubtless schreef:De passie spat er vanaf!
Ook complimenten voor de fotograve, wat heeft ze het goed vastgelegd
Sjofel schreef:Wat een gave sport en wat een onwijs leuk verslag om te zien én te lezen!
Het is zo geschreven dat ik spontaan last heb van fomoBij gebrek aan paard en lef om op zo'n bord te gaan staan hou ik het maar bij de wens om een keer een show van jullie te zien