Bij de trainingen van Carl en Charlotte lopen ook wel eens kippen of ander gevogelte door de rijbak, maakt helemaal niks uit
En ook slim, krijg je waarschijnlijk ook niet snel bakkabouters tijdens wedstrijden Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En ook slim, krijg je waarschijnlijk ook niet snel bakkabouters tijdens wedstrijden Ibbel schreef:Citaat:“Ik ben degene die op die boerderij woont, dus ik hoor hoe ze ’s nachts de Grand National lopen. Niemand anders hoeft zich er zorgen over te maken dat ze rondgalopperen”, zegt hij. “Ik besteed mijn leven door uit het raam te hangen en me af te vragen of ze allemaal de volgende ochtend nog heel zijn!”
GE-WEL-DIG

Jennyj01 schreef:Wat ik me alleen afvraag hoe hou je ze dan zo netjes? Wanneer mijn paarden buiten liepen zaten ze onder de dazen bulten, distels in de staart. En al poets ik ze nog zo hard ze blijven van die bruine zweet korsten krijgen.
ChantalAM schreef:Wat een fijn artikel om te lezen.
En wat een kwal die meneer Voorn. Goed lezen is ook een kunst en ja je hebt winnaars en winnaars en sommige kunnen niet tegen hun verlies.

DuoPenotti schreef:+1Albert Voorn is altijd een misselijke ventje geweest en dit bewijst het wel weer. Ik heb hem nooit hoog gehad.
pol013 schreef:Hmmmm... Ooit heeft Voorn op een indoor concours, na te zijn uitgebeld vanwege weigeringen, achter de schermen zijn paard een ongenadig pak op zijn sodemieter gegeven. En dat ging echt heel hard, onder andere met de zweep op het hoofd. Helaas was ik daar getuige van en dat beeld zal ik nooit vergetenWel jammer die reactie van Voorn. Als ruiter kan ik hem echt bewonderen. in het zadel kan hij een paard juist super knap in zijn waarde laten. Van zijn (starre) visie op huisvesting is mijn beeld wat minder positief.
Popstra schreef:Elisa2 schreef:
[ [url=m/a21hPe.png]Afbeelding[/url] ]
Helaas echt waar...sukkel.
Waar vond je dit?
Elisa2 schreef:Op de facebookpagina van Horses.
Hier klepperen de paarden ook regelmatig door de wei maar ik denk dan altijd mooi, kunnen ze hun overtollige energie kwijt, ze worden er handig van en hun spieren en pezen worden er sterker door.
En tja als ze een been breken of een peesblessure krijgen..so be it. Liever een korter maar leuk leven op de wei dan een lang, eenzaam leven in opsluiting in de stal.

)
het poetsen wil wel maar die manen en staart moet ik toch echt wassen na zulke regendagen en meneer net die ene zandplek vind om fijn in te gaan liggen.