Monique1963 schreef:Maar stel er gaat echt iets verschrikkelijk fout, paard vertrapt een tourist ik noem maar wat, dan druk je op die noodknop en 'al' 4 min later komt er iemand. Fijn zo'n noodknop waar niemand snel op reageert.
Hier een ander paard, waar ze het 3x bij geprobeerd hebben en toen maar opgegeven hebben.
https://www.youtube.com/watch?v=FyMUJuMznuk
Ik vind het best wel sneu voor paarden om zo lang, een uur! in die hitte met vliegen en al stil te moeten staan zo lang. En ze mogen ook niet hun hals strekken. Als ze gewoon lekker zouden mogen staan te dutten, maar neuh, hoofd omhoog, attent zijn. Een uur lang. Ik heb het altijd zielig gevonden en dat vind ik nog steeds. Laten ze dan 4x per uur wisselen.
Ik heb veel filmpjes gezien waarop de paarden lekker ontspannen staan, maar omdat die toeristen steeds dicht bij ze gaan staan of zelfs aanraken krijgen ze geen rust.
Ik begrijp werkelijk niet waarom toeristen zo dichtbij mogen komen. Wat als die guards in actie moeten komen dat gaat dan toch niet als die mensen in de weg staan?!?