Mindere kwaliteit tja wat is mindere kwaliteit. Wat een top ruiter met een paard kan behalen is vaak toch een andere kwaliteit ala wat de super rijke wannabe top ruiters eruit rijden . Lijkt me overigens niet dat iemand als Lamaze stopt door een " verzonnen " hersen tumor enkel om 3 paarden !
Heb een tijd een paard gegroomed wat uit zijn stallen kwam en dat dier had toch een leeuwenhart wat sport betreft of kwam t enkel door de genen van de vader van dit paard ??
besita
Geplaatst: 09-09-23 21:29
Het gaat echt om veel meer dan die ene rechtzaak met die 3 paarden van Iron farm maar deze mensen hebben het wel tot op de bodem uitgespit omdat ze het steeds uitstellen beu waren . De links op de canadese sites geven meerdere rechtzaken weer . Zo heeft ie onder andere het aandeel in paarden van investeerders verkocht maar die mensen nooit het geld van de verkoop terugbetaald en dat gaat over miljoenen , ook ontving hij blijkbaar 2x commissie ( van de klant en van de verkopende handelaars )toen zijn leerlingen paarden kochten en dat mag blijkbaar niet in Canada / Amerika ... als hij door verschillende partijen schuldig wordt bevonden en moet terugbetalen heeft hij een probleem want blijkbaar heeft ie al het geld verbrast. Daarom probeerde hij blijkbaar steeds de hoorzittingen uit te stellen met het hele leugenpaleis Trieste vent Is ook eerder verschillende keren veroordeeld voor heroïne en drank , ook eigenlijk eerst geschorst levenslang voor de sport maar advocaat kon dat toen laten terugdraaien naar kortere periodes
Wat een ingewikkeld leven heeft die man door eigen toedoen. Pfffffffff
besita
Geplaatst: 10-09-23 20:34
Gaat echt al over schulden van tegen de 100 milj naar het schijnt Rekeningen en eigendommen bevroren Had ook een lening voor de aankoop van een jacht van 1.8 milj aangegaan maar natuurlijk nooit betaald en de boot was spoorloos maar hebben ze nu gevonden en en teruggevorderd. Huurde ook een flat in Miami aan 30k per maand maar betaalde maar 3 maand en verhuurders moesten een rechtzaak aangaan om hem eruit te zetten Hij heeft nu een reactie gegeven dat hij wel degelijk ziek is maar dat het niemands zaken zijn of het kanker is of niet .. dat was maar een kleine leugen zegt ie , die verklaringen waren in eerste instantie niet bedoeld om in deze rechtbank te gebruiken .Hij gaat ook nooit iets terug betalen zegt ie en wil het liefst ergens chillen aan zee met een boot of 10 paarden met een ruiter en 2 grooms hebben Hoe ziek kan je zijn
Pfoe, het verhaal wordt alsmaar gekker en gekker. Dat die man iets mankeert is duidelijk. Je zou haast denken dat hij wel degelijk een hersentumor heeft (gehad) en dat zijn cognitie als gevolg daarvan is aangetas.
Lalala12468
Geplaatst: 10-09-23 21:13
Cayenne schreef:
De link werkt! Zo te lezen zit hij enorm in de slachtofferrol.
Hij is natuurlijk ook gewoon een slachtoffer. Een gigantisch slachtoffer van zijn jeugd. Als je leest hoe hij opgegroeid is, is dat ook gewoon ontzettend triest. En na zijn jeugd heeft hij ook weer genoeg heftige dingen meegemaakt. Hij heeft waarschijnlijk gewoon nooit de hulp gehad die hij overduidelijk nodig heeft. Mij maak je niet wijs dat iemand die dit allemaal mee maakt, die nooit degelijke hulp heeft ontvangen, niet met flink wat mentale problemen rondloopt..
Dat geeft je natuurlijk niet een vrijbrief om dit soort zieke leugens te gebruiken. Maar persoonlijk verbaast het me ook niet helemaal.
Ik vind het vooral treurig dat hij nooit een degelijk vangnet heeft kunnen creëren.
Lalala12468: Dat ben ik absoluut met je eens. Maar los van zijn narigheid zijn er natuurlijk ook talloze mensen gedupeerd en zij zijn in dit verhaal ook slachtoffers. Het zou hem sieren om dat ook te benoemen. (Of misschien heb ik daar overheen gelezen?)
Sja het komt zeker niet uit de lucht vallen en in dit verhaal zijn er alleen maar verliezers.
Maar als je het op basis van de harde feiten bekijkt, dan is er één schuldige aan te wijzen. Hoe sneu en schrijnend zijn jeugd ook mag zijn geweest, ik vermoed dat de rechter daar weinig oor naar heeft.
Je kunt niet alles op je jeugd gooien vind ik ook al heb je het niet makkelijk gehad en veinzen dat je een tumor hebt schop je heel veel mensen tegen het zere been deze man is op een of andere manier gek in hoofd waar het ook van komt (sorry voor de verwoording maar zo denk ik er over)
Ja vind dat ook wel een beetje makkelijk. Tuurlijk, slechte start, maar deze man is geen tiener ofzo. Het gaat hier ook niet om een leugentje om bestwil maar om meervoudige oplichting.
En die zaken gaan ook niet om alleen maar het verhaal of paarden van bepaalde kwaliteit waren maar gewoon mede-eigenaren die niet correct of helemaal niet betaald zijn.