Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
purny schreef:3 kilo paardenpoep? Dat moet toch wel een aardige hoop zijn?
En mijn vragen zijn ook hoe hij het met een stel krukken heeft kunnen oppakken.
fohadie schreef:En terrech!! Ik erger me half dood aan al die paardenstront op het fiets en wandelpad, terwijl paarden daar niet eens horen te lopen! Nog meer erger ik me aan de verse hopen midden in de stad, voetgangersgebied van de politiepaarden. Blijkbaar is een zak erachter hangen, of na afloop opruimen teveel moeite.. Nog niet te spreken over het politiekorps wat vrolijk met de paarden de zee in gaan op klaarlichte dag, hartje zomer in Zandvoort, waar een algeheel verbod op paarden geldt tijdens die periode. Maarja, de politie mag alles als het hun uitkomt. En het dan raar vinden dat er steeds minder mensen achter de politie staat..
fohadie schreef:En terrech!! Ik erger me half dood aan al die paardenstront op het fiets en wandelpad, terwijl paarden daar niet eens horen te lopen! Nog meer erger ik me aan de verse hopen midden in de stad, voetgangersgebied van de politiepaarden. Blijkbaar is een zak erachter hangen, of na afloop opruimen teveel moeite.. Nog niet te spreken over het politiekorps wat vrolijk met de paarden de zee in gaan op klaarlichte dag, hartje zomer in Zandvoort, waar een algeheel verbod op paarden geldt tijdens die periode. Maarja, de politie mag alles als het hun uitkomt. En het dan raar vinden dat er steeds minder mensen achter de politie staat..
Boras schreef:Ik vind het heel normaal dat je je rotzooi achter je kont opruimt. Ook te paard.
Dan rijdt je later toch even terug als je het niet direct op kunt ruimen. Waar een wil is...
Die agenten moeten de gemeente kunnen bellen, zodat iemand van de juiste afdeling het even opruimt. Ik zie het probleem niet.
Nieuw beroep: politiepaardenpoepruimer. Tewerkgesteld bij de gemeente en natuurlijk met alle voordelen als ambtenaar.
Natascha schreef:Ben ik de droge ICT nerd met de vraag "hoe ruimt een man met krukken een hoop stront van 3 kilo op?".
Of begrijp ik het verhaal verkeerd?
Toen ik vorig jaar revalideerde met krukken kon ik zoiets echt niet. Of had hij hulp? Zoveel vragen
Citaat:Maarja, de politie mag alles als het hun uitkomt. En het dan raar vinden dat er steeds minder mensen achter de politie staat..
Citaat:Nou ik zie ze nu niet met zo'n zak aan chargeren in een menigte. Denk dat daar nog meer gevaren aan verbonden zijn dan je zou denken.