Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shadow0 schreef:Cer schreef:Zou ze zich op haar werkplek ook zo gedragen hebben, en zo ja, waarom werkte ze er dan nog? Of, zo nee, wat zou t probleem dan zijn?
Het probleem is gebrek aan zelfbeheersing. Dat is niet echt iets dat je doorlopend hoeft te tonen om toch een probleem te zijn.
Cer schreef:Gebrek aan zelfbeheersing.. ik ben heel benieuwd hoeveel mensen dan ontslagen zouden moeten worden (omdat ze in een privé situatie gefilmd worden).. en in welke bedrijfstakken..
Cer schreef:“De zaak wordt voortgezet” lees ik..
Er is nog geen uitspraak dan toch?
Cer schreef:Gebrek aan zelfbeheersing.. ik ben heel benieuwd hoeveel mensen dan ontslagen zouden moeten worden (omdat ze in een privé situatie gefilmd worden).. en in welke bedrijfstakken..
Art_Ificious schreef:Ik sla mijn paarden ook wel eens. Ben ik dan ook een mishandelaar? Of moet ik ze maar tegen mij op laten rennen zonder respect voor mijn ruimte of mij laten bijten?
Art_Ificious schreef:Blauwe plekken van dit? Ik had erger verwacht bij de tekst.
Paarden onderling delen véél hardere klappen uit.
Ik sla mijn paarden ook wel eens. Ben ik dan ook een mishandelaar? Of moet ik ze maar tegen mij op laten rennen zonder respect voor mijn ruimte of mij laten bijten?
Art_Ificious schreef:Blauwe plekken van dit? Ik had erger verwacht bij de tekst.
Paarden onderling delen véél hardere klappen uit.
Ik sla mijn paarden ook wel eens. Ben ik dan ook een mishandelaar? Of moet ik ze maar tegen mij op laten rennen zonder respect voor mijn ruimte of mij laten bijten?
Avalanche schreef:Gebrek aan zelfbeheersing is wel een probleem, lijkt me. Juist in een professionele setting wordt dat wel van je verwacht. Plus dat je het wel weer heel ver doortrekt. Als vuilnisman lijkt me gebrek aan zelfbeheersing niet een mega probleem, maar voor iemand die met dieren en kinderen werkt is dat niet geweldig.
Ik weet niet of jij werkt, maar in iedere professionele setting worden mensen geacht zichzelf te kunnen beheersen. Is wel een soort van basisvaardigheid.
Kitten84 schreef:Ik heb jaren geleden iemand een paard zo zien meppen met de zweep dat het arme beest achterover klapte, dat is buiten proportionele mishandeling.
Wat ik hier in filmpje zie is frustratie omdat hij weggelopen is en ja ze geeft hem een schop, maar denk je dat hij dat voelt? Blauwe plek ammehoela.. En dan dat commentaar onder het filmpje, alsof ze een moord is begaan. Er zijn betere manieren dat is waar maar de hele tekst gaat over 4 seconden en dan die waarschuwing erbij, schokkend....
Elisa2 schreef:Het is frustratie en afreageren ja..altijd lekker makkelijk om te doen op een onschuldig dier. Alleen maar goed dat dit aangepakt wordt.
Cer schreef:Elisa2 schreef:Het is frustratie en afreageren ja..altijd lekker makkelijk om te doen op een onschuldig dier. Alleen maar goed dat dit aangepakt wordt.
Ze is vrijgesproken lees ik..
Dus de rechter heeft haar vrijgesproken.. als ik het goed begrijp.
Dan is het alsnog goed dat ze haar baan kwijt is en bedreigd wordt, of hoe moet ik het lezen?
Cer schreef:Elisa2 schreef:Het is frustratie en afreageren ja..altijd lekker makkelijk om te doen op een onschuldig dier. Alleen maar goed dat dit aangepakt wordt.
Ze is vrijgesproken lees ik..
Dus de rechter heeft haar vrijgesproken.. als ik het goed begrijp.
Dan is het alsnog goed dat ze haar baan kwijt is en bedreigd wordt, of hoe moet ik het lezen?
Citaat:She was charged in January 2022 with two offences under the Animal Welfare Act 2006.
The trial continues.
_San87_ schreef:Hoe begrijp je hieruit dat de rechter haar vrij heeft gesproken?
Fransje23 schreef: