Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lindsey_99 schreef:Erg flauw allemaal dat de gemeente niet wat meer meewerkt, maar ze zijn als de dood voor precedentwerking, want zodra ze bij de ene niet ingrijpen, of gedogen, dan maakt een ander daar weer (mogelijk) misbruik van, of probeert er voordeel uit te halen.
Zo zit de huidige maatschappij in elkaar.
Zolang het op papier maar klopt kan alles.
speurneusc schreef:AnnoNiemand schreef:Volgens mij is het ook deels een pensionstal.
wat ik begreep is dat het officieel een pension stal was maar dat ze van alles gebouwd/verbouwd hebben om er een opvang van te maken, waar hele andere vergunning van toepassing was wat ze niet hadden

ruitje schreef:Dan moet je wel heel erg gortig verbouwd hebben want als jij in box A gewoon een paard hebt staan komt de gemeente meestal niet vragen of hij van jou is
Denk bijna niet dat dit het is? Lijkt mij echt heel vreemd
AnnoNiemand schreef:ruitje schreef:Dan moet je wel heel erg gortig verbouwd hebben want als jij in box A gewoon een paard hebt staan komt de gemeente meestal niet vragen of hij van jou is
Denk bijna niet dat dit het is? Lijkt mij echt heel vreemd
Het is een voormalige veehouderij, er zijn geen stallen maar alles loopt los. Zag ik op foto's. Dus waar eerst koeien liepen in ligboxgedeeltes lopen nu paarden. En met uitloop naar buiten.