Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mizora schreef:Die van ons had gelukkig de lift gepakt toen hij door de politie naar het bureau meegenomen was (toen shetland-jaarling, ondertussen 11 geworden). Er zijn nog fotos van dat hij bij hen op kantoor was.
. xYaartje schreef:Mizora schreef:Die van ons had gelukkig de lift gepakt toen hij door de politie naar het bureau meegenomen was (toen shetland-jaarling, ondertussen 11 geworden). Er zijn nog fotos van dat hij bij hen op kantoor was.
Nu wel erg benieuwd naar dat verhaal! Wat had die gedaan dat die bij de politie terecht was gekomen? Shetlanders ook![]()
.
Mizora schreef:Ik kan je zeggen, mijn moeder vond het niet zo grappig. Fedor, want dat is zijn naam (het is een hengstveulen), heeft zichzelf langs het gammele poortje gewrongen omdat de klussers van het weekend vergeten waren het touw er omheen te knopen. Het paaltje waar het hek aan sluit is gebroken door een eerdere actie van Fedor, daardoor moet er nu een touw omheen - je kan hem anders uit het slot drukken.
De dierenarts kwam die ochtend voor een tweede basisenting dus mijn moeder ging de pony's alvast in een kleiner stuk zetten zodat ze later Dante (dat is zijn maatje) gemakkelijker konden pakken. Dante is namelijk niet tam. Fedor wel, dat lijkt me duidelijk.
Even gezocht naar Fedor maar toen was de dierenarts er al en hebben ze eerst Dante geënt en ontwormt. Terwijl ze bezig met hem waren, belde de politie of we toevallig een pony mistte. (die hadden ons nummer nog omdat Victor 2x is uitgebroken. Daarna is Victor verhuisd)
De dierenarts heeft mijn moeder gereden naar het politiebureau en daar ook direct geënt en ontwormt. Daarna is mijn moeder terug gaan lopen naar huis, wat ongeveer 20-25 minuten lopen is.
Ik heb dit verslag ook maar telefonisch gehoord, want ik zit in Wageningen en mijn ouders in H'sluis. Vandaar dus geen hulp van mij.
xYaartje schreef:Mizora schreef:Nu wel erg benieuwd naar dat verhaal! Wat had die gedaan dat die bij de politie terecht was gekomen? Shetlanders ook![]()
.
[VN] Shetlander overnacht op warm politiebureau
En mijn reactie van toen:Mizora schreef:Ik kan je zeggen, mijn moeder vond het niet zo grappig. Fedor, want dat is zijn naam (het is een hengstveulen), heeft zichzelf langs het gammele poortje gewrongen omdat de klussers van het weekend vergeten waren het touw er omheen te knopen. Het paaltje waar het hek aan sluit is gebroken door een eerdere actie van Fedor, daardoor moet er nu een touw omheen - je kan hem anders uit het slot drukken.
De dierenarts kwam die ochtend voor een tweede basisenting dus mijn moeder ging de pony's alvast in een kleiner stuk zetten zodat ze later Dante (dat is zijn maatje) gemakkelijker konden pakken. Dante is namelijk niet tam. Fedor wel, dat lijkt me duidelijk.
Even gezocht naar Fedor maar toen was de dierenarts er al en hebben ze eerst Dante geënt en ontwormt. Terwijl ze bezig met hem waren, belde de politie of we toevallig een pony mistte. (die hadden ons nummer nog omdat Victor 2x is uitgebroken. Daarna is Victor verhuisd)
De dierenarts heeft mijn moeder gereden naar het politiebureau en daar ook direct geënt en ontwormt. Daarna is mijn moeder terug gaan lopen naar huis, wat ongeveer 20-25 minuten lopen is.
Ik heb dit verslag ook maar telefonisch gehoord, want ik zit in Wageningen en mijn ouders in H'sluis. Vandaar dus geen hulp van mij.
oh what a feeling, dancing on the ceiling 
Ik heb ze allebei. Gelukkig heb ik geen hooizolder...