Rizette schreef:Keileuk idee, maar 35 km is erg veel zeker voor een paard van 5. Zal het ook nog eens erg warm zijn bijv. Ik zou er 10 dagen bij aan plakken, Niet 350 km in 10 dagen proppen. Maar de helft per dag pakken.En dan ook nog wat vrije dagen.Het moet ook eerlijk voor jouw paard blijven. Denk echt dat het teveel is. Op het moment dat jouw paard het niet meer volhoudt kun je jezelf wel voor je hoofd slaan. Je zoekt de publiciteit op dus iedereen maakt dat ook nog eens een keer mee. Heb eens een topic gevolgd van een familie die een bedevaartstocht wilde houden. Was ook eigenlijk door iedereen die het volgde al wel te zien dat het niet ging werken. Ze zijn dacht nog tot Noord Frankrijk gekomen en toen was het al op. Beter voorzichtig dan te veel zou ik zeggen.
Ik zit in de organisatie van de paardenvierdaagse Zorgvlied. De ritten zijn altijd rond de 20 a 25 km PD. Vorig jaar was er 1 dag een rit van 28 km nou daar kwam commentaar op omdat het te zwaar was. Dus alle dagen 35 km is best veel. Maar je kunt dit qua tijd wel beter spreiden over de dag. Bijvoorbeeld van 8 uur tot 11 uur en van 18 uur tot 21 uur. Dat kan met de 4 daagse niet, dan start je vanaf 11 uur en moet je om 18 uur binnen zijn. Dus mij lijkt het wel kunnen.
per ongeluk!
Geen idee welke nummers de Hunebedden hier om de hoek, hebben. Maar hoop je te zien!
: