DuoPenotti schreef:Natuurlijk ook geen verschil dronken lui die niets van het dier zijn verleden weten onbeheerd achter laten.
Tegenover een paard met eigenaren die het karakter en training niveau kennen en zo beslissen of een paard dit kan.
Ibbel schreef:Bokt blijft ook erg goed in appels en peren vergelijken.
Een Shet in handen van dronken mensen die geen idee hebben wat ze doen, is dat echt te vergelijken met een erop getraind / uitgekozen paard waar de vertrouwde eigenaren bij zijn? Een paard dat bovendien een uur in beweging is, en daarvoor en daarna voor het paard geschikt eten krijgt?
Dat is écht hetzelfde?
Ik zou wel eens het stress niveau van beiden willen weten, want volgens de dieren ambulance en opvang toonde de Shet geen tekenen van stress.
En als ik dit zo bekijk met al die “er op getrainde paarden waar de vertrouwde eigenaren bij zijn”, “ die het karakter en training niveau kennen en zo besloten hebben of hun paard dit kon” tja…
Als het appels en peren vergelijken is wanneer onhandige Sinterklazen met dronken mannen worden vergeleken en een terrasje met vergeleken wordt met honderden enthousiaste kinderen…
“Bokt” vind het ene prima en het andere not done.
Ik vind het meten met twee maten.