Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superpony schreef:Toen ik gisteravond thuis kwam zeiden ze op tv dat het een kwajongens streek is van het gemeente raadslid.............Het wordt dus goedgepraat en in de doofpot gestopt. Dat het om een dier, levend wezen gaat, blijkt er weinig toe te doen. Echt schandalig.
superpony schreef:Toen ik gisteravond thuis kwam zeiden ze op tv dat het een kwajongens streek is van het gemeente raadslid.............Het wordt dus goedgepraat en in de doofpot gestopt. Dat het om een dier, levend wezen gaat, blijkt er weinig toe te doen. Echt schandalig.
pillow schreef:superpony schreef:Toen ik gisteravond thuis kwam zeiden ze op tv dat het een kwajongens streek is van het gemeente raadslid.............Het wordt dus goedgepraat en in de doofpot gestopt. Dat het om een dier, levend wezen gaat, blijkt er weinig toe te doen. Echt schandalig.
Dat dier is niet mishandeld of zo,die is gewoon goed behandeld. Moeten ze in het gevang of dikke boete? Niet zo overdrijven ik zie het ook als een kwajongens streek. Iedereen doet wel eens wat, wat de schoonheidsprijs niet verdiend.
DuoPenotti schreef:Ik deed dit soort dingen niet. En mijn vrienden ook niet.
Wij waren heel saai en degelijk denk ik als ik tenminste altijd de dingen aan moet horen als: jij bent toch ook jong geweest. Of zoals jij nu stelt als je een streek uithaalde.
Niet iedereen vind zoiets normaal.
En ja wij dronken ook.
Maar dat lijkt bijna raar te zijn dat je geen onzin uithaalde...
juval schreef:klopt, iedereen doet wel eens wat.... maar dan worden die aan de hoogste boom opgeknoopt.. nu is het een CDA raadslid en is het een kwajongensstreek.. wordt het weer gebagatelliseerd en in de doofpot gestopt.
cissy schreef:Mag toch hopen dat als ze inderdaad die pony gekocht hebben dan ook wel een stallingsplekje voor hem hebben gezocht. Ik vrees voor de toekomst van die pony, zo'n beste nieuwe baas heeft hij niet.
pillow schreef:juval schreef:klopt, iedereen doet wel eens wat.... maar dan worden die aan de hoogste boom opgeknoopt.. nu is het een CDA raadslid en is het een kwajongensstreek.. wordt het weer gebagatelliseerd en in de doofpot gestopt.
Ik vind deze reactie zwaar overdreven. Aan de hoogste boom opknopen omdat ze in een dronken bui met een pony rondlopen. Mocro's die een kat de keel doorsnijden of in de brand steken dat wordt een ander verhaal. En je doet nu ook net alsof het CDA alles in de doofpot stopt. Was je reactie anders geweest als hij bijv van de PvdA was geweest.
pillow schreef:juval schreef:klopt, iedereen doet wel eens wat.... maar dan worden die aan de hoogste boom opgeknoopt.. nu is het een CDA raadslid en is het een kwajongensstreek.. wordt het weer gebagatelliseerd en in de doofpot gestopt.
Ik vind deze reactie zwaar overdreven. Aan de hoogste boom opknopen omdat ze in een dronken bui met een pony rondlopen. Mocro's die een kat de keel doorsnijden of in de brand steken dat wordt een ander verhaal. En je doet nu ook net alsof het CDA alles in de doofpot stopt. Was je reactie anders geweest als hij bijv van de PvdA was geweest.
BaileyMix schreef:Walgelijk, arm beestje. Volgens mij heeft deze man sowieso nogal een drankprobleem, na even rondsnuffelen. En dat heb je dan je gemeenteraad in gestemd
Suliko schreef:Nou dit, ik vind dat er eigenlijk ook wel mild over wordt gedaan. Een 'kwajongensstreek'? Sorry, maar een levend dier hoort niet in een kwajongensstreek. Een gast van in de 20, ook dronken, zou echt beter moeten weten dan een onbekende pony vastbinden in een druk stadsdeel en het daar 5 uur laten staan zonder er naar om te kijken. Ook de eigenaresse van het terras die zegt, de pony kwam niets tekort? Maar stond wel 5 uur stil, in een omgeving vol prikkels met alleen maar water en was mogelijk al langer dan 5 uur zonder eten?
Ik begrijp ook niet hoe je dit kan vergelijken met een wedstrijd waar je je paard kent en weet waar die tegen kan, je eigen paard in de gaten houdt, nuchter bent, als dat er mensen met kennis rondlopen.