Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hns schreef:Leuk, voor kids?
Nee, ik heb mij erg gestoord aan de ontblote cowboy. Hoort niet thuis in een kids show.
De scène waarin eerst gezegd wordt "bekijk het positief, we hebben elkaar ontmoet", om daarna pas te zeggen "we gaan je kind zoeken". PARDON!!
De nagebootse Titanic scène in de auto, precies met dat muziekje. HALLO!!
Hoort dat thuis in een kidsfilm?
Sorry, maar als je dit in een kidsfilm stopt spoor je niet.
Flubberboot schreef:Ik vind dat soort penny verhalen tussendoor wel leuk hoor! Plus, wat verwachten jullie dan van een paardenfilm? Ik vind het een beetje horen bij paardenfilms dat er foutjes in zitten en dat het penny is. Of het moet een documentaire zijn over paarden maar dat is een heel ander genre.
hns schreef:Leuk, voor kids?
Nee, ik heb mij erg gestoord aan de ontblote cowboy. Hoort niet thuis in een kids show.
De scène waarin eerst gezegd wordt "bekijk het positief, we hebben elkaar ontmoet", om daarna pas te zeggen "we gaan je kind zoeken". PARDON!!
purny schreef:Misschien is het verschil dat jij er anders naar kijkt? Kinderen gaan daar echt niet kapot van hoor die denken alleen dat ze ook op zo’n groot mooi wit paard willen rijden.
Je moet niet alles te serieus nemen in het leven
purny schreef:hns schreef:Leuk, voor kids?
Misschien is het verschil dat jij er anders naar kijkt? Kinderen gaan daar echt niet kapot van hoor die denken alleen dat ze ook op zo’n groot mooi wit paard willen rijden.
Je moet niet alles te serieus nemen in het leven
hns schreef:Nee op psychologisch vlak is dit echt een verkeerde boodschap doorgeven.
Zulke dingen vallen niet mee, dat is de reden waarom subtiele reclame en boodschappen zo goed werken.
Die man hoeft niet in zijn onderbroek te staan, het is een film voor 6 jarige. Dat gedoe over dat "goed kussen", ik weet niet, maar waarom doe je zoiets in zo een film verwerken?
Zonder die scènes was het een prima penny film, ze voegen niks toe en het roept bij mij enkel ergernis op.
Alsof Black Beauty ineens overnieuw wordt gedaan, maar dan met crinchy scènes van een overpiepte oude man die zijn oude lover wil veroveren en daarbij haar ex man vernederd....
Wow
CoonArt schreef:Wauw zeg, die film. Net even op Netflix gezien. Als er een stalbrand is, waar was de rook? Hoe kwam Britt überhaupt op het paard? Zou ze door de (ontbrekende!) rook niet allang het loodje hebben gelegd? Ja, stal staat in brand. Wel vuur maar amper rook? En net als die duirit, wel bit geen bit, wel bit... En hoe wist ze welke kant ze op moest? Was ze een scoutmeisje? Paard kan overal zijn maar ZIJ vindt 'm toevallig in de duinen.
Sorry Britt maar jouw acteerwerk was ook erg stroefjes.