Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Huertecilla schreef:Nee hoor. Dat is helemaal geen verborgen agend. Volstrekt helder integraal beleid.
Dat schreef ik al toen de eerste wolf voorzichtig de neus liet zien.
sterregoud schreef:DuoPenotti schreef:Misschien dat sommige mensen nu beter begrijpen waarom de boeren bij van der Wal in de straat stonden te protesteren...
Ik begrijp het heel goed, het is een afbraakbeleid, en geeneens met open vizier.
Vanuit een club van natuurfreaks moet/mag het platteland afgebroken worden.
DuoPenotti schreef:sterregoud schreef:Ik begrijp het heel goed, het is een afbraakbeleid, en geeneens met open vizier.
Vanuit een club van natuurfreaks moet/mag het platteland afgebroken worden.
Heeft overbevolkt Nederland ook niet afgesproken dat ze 30% natuur moeten hebben?
Terwijl er nu maar 26% is.
Dat moet ergens vandaan komen.
sterregoud schreef:In Drenthe zijn er al jonge kalfjes gepakt van Schotse hooglander en Spaanse runderen,
De moederkoe zonder zich af voor de bevalling, en is enkele dagen buiten de kudde. Dan komen de wolven.
Lekker natuurlijk.
En natuurmonumenten maar mooi vertellen dat de kudde het ukkie beschermt. Het doet me steeds meer denken aan een soort OVP 2. De verhaaltjes zijn mooi, de realiteit des te grimmiger.
Horsepride schreef:Zou je kunnen vertellen hoe je met je omheining hebt gedaan gezien je op maar 300 euro uit kwam?
SafeHaven schreef:Wat een overdreven reacties allemaal zeg. Ik heb een wolfwerende omheining besteld en was 300,- kwijt voor 8000m2 land.
SafeHaven schreef:Wat een overdreven reacties allemaal zeg. Ik heb een wolfwerende omheining besteld en was 300,- kwijt voor 8000m2 land.
Zal verder niet in discussie gaan want tunnelvisie is hardnekkig, maar zodra iedereen wat gekalmeerd is en de juiste kennis heeft vergaard zal de rust wel wederkeren.
Vwb de omheining in de dierentuin: die is zo hoog omdat domme mensen over hekken heen hangen om een leuke selfie te maken, vervolgens in het dierverblijf pleuren en worden aangevallen. Of afval en zooi in de verblijven mieteren. De hekken zijn er dus meer voor ons![]()
In de wolvenopvangcentra in Amerika zijn de hekken nog geen 1.5m.
Overigens ben ik het 100% eens met de tegenstrijdigheid van de (aankomende)wetten, van alles moeten aanpassen maar het tegelijk niet mogen![]()
Al weet ik wel zeker dat er e.e.a. zal worden aangepast hoor, en wie weet pakt het allemaal super positief uit voor ons allemaal. Mogen we straks zonder teveel rompslomp extra schuilgelegenheid bouwen. Of een grote 'hooiopslag' die ook als noodstal kan dienen. Veel meer vrijheid voor iedereendan is de komst van de wolf toch alsnog een feestje.