Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nikkel schreef:Wat lief, dank je wel!Ik vind de publicaties van jouw foto,s in de Racing Post geweldig.
nikkel schreef:Ik werk inderdaad alleen bij Tatts als er sales zijn. Verder doe ik wat werk voor consignors voorafgaand aan de sales, voor een voermerk en voor stoeterijen.Ik neem aan dat je een contract hebt, voor het verkoop seizoen, wat ga je dan in de andere tijd doen.? Zomaar interesse btw.
_San87_ schreef:Hee, jij zegt dat de Tatts foto's door iedereen vrij te gebruiken zijn. Betekent dat ook voor tekeningen?
kiki1976 schreef:Dank je!Bedankt voor het delen.
Leerzaam en super foto's. Die emoties, heftig maar mooi vastgelegd
Wildgirl schreef:Er komt in de toekomst sowieso nog wel meer langs!Wat een interessant en mooi verslag TS, dankjewel!
Ik wist wel dat er in de rensport veel geld om gaat maar dit is, wanneer je het naast andere disciplines legt toch best pittig
Super tof dat je ons een kijkje in de keuken geeft, ik zou best meer willen lezen!
Mkango schreef:_San87_ schreef:Hee, jij zegt dat de Tatts foto's door iedereen vrij te gebruiken zijn. Betekent dat ook voor tekeningen?
Jup, fire away!Ze zijn volledig royalty free.
kiki1976 schreef:Dank je!Bedankt voor het delen.
Leerzaam en super foto's. Die emoties, heftig maar mooi vastgelegdWildgirl schreef:Er komt in de toekomst sowieso nog wel meer langs!Wat een interessant en mooi verslag TS, dankjewel!
Ik wist wel dat er in de rensport veel geld om gaat maar dit is, wanneer je het naast andere disciplines legt toch best pittig
Super tof dat je ons een kijkje in de keuken geeft, ik zou best meer willen lezen!