Feit is dat het nooit zover had mogen komen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
de krant schreef:Inmiddels hebben beide partijen aangifte gedaan bij de politie. De familie Assink wegens dierenmishandeling en de familie Barsingerhorn wegens diefstal. De politie gaat bemiddelen in de kwestie. De pony is ondergebracht op een plek waar ze verzorgd wordt.
... Dat vind ik persoonlijk niet echt van dierenliefde/-respect getuigen
!
!"
! Jammer alleen dat ze in deze het recht niet aan hun kant hebben
...gijsenkim"]
Volgens Sassijia twee berichten hierboven wel.
Bij de pony is een va geweest en deze zei dat het dier in de wei moest, en als dan zo een betweterige trut langskomt die het dier gewoonweg meeneemt nou ......... ik sta gewoon te koken...Ze had de LID of de AID in kunnen lichten die hadden er wel wat aan gedaan maar het is niet aan haar om te bepalen of een paard wel of niet in goed verzorgd wordt......
[/quote]
(Sorry, ik weet niet wat de LID of de AID is ??)
Nogmaals, de man van die mevrouw is bij de eigenaar langs geweest, die daarop zei dat het beestje daar stond -om- dood te gaan...
(Wat ik nog steeds niet van dierenliefde/-respect vind getuigen!)
[quote="Sassieja schreef:Ik las gisteren in de krant dat ze het beestje in hebben laten slapen omdat hij nooit meer zou kunnen eten.....ze hebben hem in overleg met de DA in laten slapen!![]()
.... Richtje"]
[quote="gijsenkim schreef:Zo dat kan dan nog eens een leuke rechtzaak worden, ik hoop dat die mevrouw een flinke douw krijgt, BAH andermans paard meenemen en m dan ook nog eens af laten maken.