Oproep: Sinterklaaspaarden op Bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 10:48

suffie schreef:
rink schreef:
Onze Americo is al even met pensioen maar haalde met veel plezier altijd de Sint binnen in ons dorp. Een icoon van ons bedrijf want hij is jaren veelzijdig inzetbaar geweest en genoot van zijn december taak. Nu hoeft hij alleen nog gras te maaien en is ondertussen ruim in de 30.
[ [url=m/TntcCy.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/0OkGqQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Geweldig Rink dat 'Americo' nog steeds bij jullie mag genieten van zijn pensioen. Dit is toch Amerigo HP als ik nu het goede paard voor mij heb?

Dat klopt zeker! Hanky Panky hebben we een aantal jaar terug terug geschonken aan de vorige eigenaar van Les Chevaux. Hij staat dus nu lekker aan de overkant van zijn pensioen te genieten

wacker81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 20:45

Onze Donelia (14 Jr van Zorro) mocht gisteren ook de Sint binnen brengen in Diever.
Gelukkig een braaf paard en een Sint die goed kan rijden

Afbeelding

ThijsenMark

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 08:01

Oke, die hele brave schimmel die vorige week de Sint in Elburg heeft ge/ver -dragen? Met die plassende Fries? Die twee staan hier kn de wei.
Ja : het geheel was heel leuk maar er zijn flink voorbereidingen nodig om alles veilig te laten verlopen. Dat de Sint moeite had met opstijgen was op zich niet onveilig voor de omstanders.

Apple

Re: Oproep: Sinterklaaspaarden op Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-22 13:44

Dat filmpje is inderdaad het internet over gegaan. Die schimmel was inderdaad echt heel braaf :-)

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 14:25

bonnielau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 14:50

Amable schreef:
Ondanks het gebrek aan witte jaren mocht Jauke de sint in Eindhoven Centrum binnen dragen :D

[ [url=m/X7QYda.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/yoRri0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik denk hu? bekende foto die 2de....maar die heb ik dus gemaakt! Volgens mij ben jij dan degene die in deze foto getagd is door iemand? (op fb)

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 18:05

bonnielau schreef:
Amable schreef:
Ondanks het gebrek aan witte jaren mocht Jauke de sint in Eindhoven Centrum binnen dragen :D

[ [url=m/X7QYda.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/yoRri0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik denk hu? bekende foto die 2de....maar die heb ik dus gemaakt! Volgens mij ben jij dan degene die in deze foto getagd is door iemand? (op fb)

Wat grappig! Ik heb de dagen na de intocht veel op Facebook naar foto's gezocht. We hebben zoveel camera's gezien, ik dacht, daar moeten wel foto's van terug te vinden zijn :D op deze foto staat Nikita ook, ik ben dus degene die haar getagd heeft :) Had je toevallig nog meer foto's O:)

bonnielau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 18:12

Amable schreef:
Wat grappig! Ik heb de dagen na de intocht veel op Facebook naar foto's gezocht. We hebben zoveel camera's gezien, ik dacht, daar moeten wel foto's van terug te vinden zijn :D op deze foto staat Nikita ook, ik ben dus degene die haar getagd heeft :) Had je toevallig nog meer foto's O:)

Nee dit was precies de enige foto die ik nam. Was een weekendje vlak over de grens in België. Spontane actie even Eindhoven in, we wisten niet eens dat er een intocht was. Vond het leuk om in ieder geval voor het FB verhaal een fotootje van Sinterklaas met paard te maken. Maar voor de rest niet meer Sint en paard foto's gemaakt.
Wel grappig dat je deze vond :)

Amable

Re: Oproep: Sinterklaaspaarden op Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 20:51

Gezocht op intocht en sinterklaas :D

Ben er blij mee, dank je wel!