DuoPenotti schreef:Ik ben de vlakke gangen van spring paarden en nu tinkers gewend.
Dus ook niet de dressuurpaarden die hoog opgooien.
Nee denk echt dat ik eraf stuiter

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Ik ben de vlakke gangen van spring paarden en nu tinkers gewend.
Dus ook niet de dressuurpaarden die hoog opgooien.
Nee denk echt dat ik eraf stuiter
DuoPenotti schreef:Oke, nou hoop het nog eens te mogen ervaren dan.
Ik kijk er altijd naar als, wauw wat knap dat die ruiters blijven zitten.
Zo ook Britt.
Misschien dan toch eens gaan kijken voor een PRE hengst voor mijn merrie![]()
Popstra schreef:Ging mij meer om de opmerking dat het paard onder zijn vorige (lees; meer ervaren) ruiter beter liep.
HorsePassion schreef:Leuk voor Britt maar de Grand Prix is gewonnen door een andere Nederlandse nl. Hester Bischot. Jammer dat je een BNer moet zijn om genoemd te worden.
Hier vind je alle startlijsten en uitslagen.
http://www.masters-iberique.com/index.p ... temid=1322
Elisa2 schreef:Veulen:
Ja meer op lengte en over de rug denk ik, meer van achteruit voor zover hij dat kan. Onder Emmelie geeft hij toch een ander beeld. Maar daar was het niveau natuurlijk ook lager. Ben wel benieuwd hoe hij bij haar Grand Prix liep aangezien zij hem opgeleid heeft.
Rule_Breaker schreef:Bedankt voor de feedback m.b.t. het hoog opgooien van de benen!
Ik vond hem idd ook mooier lopen onder Emmelie in dat filmpje maar dit is persoonlijk.
Voor iedereen die meteen over afgunst blert; kritisch ergens naar kijken en/of vragen stellen is niet hetzelfde als afgunst.
Hoe kun je leren zonder vragen te stellen?
Hoe kan iemand leren, wanneer er niet kritisch gekeken mag worden?
Dorine92 schreef:Elisa2 schreef:Dorine: het niveau is ook wat lager omdat het een Iberisch paard kampioenschap is en dat is inderdaad wel te zien bij sommige combinaties in sommige oefeningen.
Nja een Iberisch paard kan toch ook gewoon een knappe wissel leren springen. Je ziet er zat rondlopen in de zware tour
Dorine92 schreef:Elisa2 schreef:Dorine: het niveau is ook wat lager omdat het een Iberisch paard kampioenschap is en dat is inderdaad wel te zien bij sommige combinaties in sommige oefeningen.
Nja een Iberisch paard kan toch ook gewoon een knappe wissel leren springen. Je ziet er zat rondlopen in de zware tour
dresjoepie schreef:Emmelie heeft hem maar even gereden na het WK jonge paarden is George terug gegaan naar zijn eigenaren in Spanje. Emmelie heeft bemiddeld in de koop voor Britt en heeft hem daar eerst gereden voordat Britt erop ging. Emmelie werdt er niet heel gelukkig van hoe hij liep. Het kwam erop neer dat hij op de Spaanse manier gereden was en de stap heel slecht geworden was. Dit was met de eerste show die Britt er mee reed onder begeleiding van Emmelie. Hier is helaas geen filmpje meer van beschikbaar dit was tijdens een FIRA evenement.
Ik vind dat Britt hem keurig rijdt het is een hengst met heel veel power en de stap is zeker verbeterd afgelopen tijd.
dresjoepie schreef:Emmelie heeft hem maar even gereden na het WK jonge paarden is George terug gegaan naar zijn eigenaren in Spanje. Emmelie heeft bemiddeld in de koop voor Britt en heeft hem daar eerst gereden voordat Britt erop ging. Emmelie werdt er niet heel gelukkig van hoe hij liep. Het kwam erop neer dat hij op de Spaanse manier gereden was en de stap heel slecht geworden was. Dit was met de eerste show die Britt er mee reed onder begeleiding van Emmelie. Hier is helaas geen filmpje meer van beschikbaar dit was tijdens een FIRA evenement.
Ik vind dat Britt hem keurig rijdt het is een hengst met heel veel power en de stap is zeker verbeterd afgelopen tijd.