Elisa2 schreef:Veulen:
Ja meer op lengte en over de rug denk ik, meer van achteruit voor zover hij dat kan. Onder Emmelie geeft hij toch een ander beeld. Maar daar was het niveau natuurlijk ook lager. Ben wel benieuwd hoe hij bij haar Grand Prix liep aangezien zij hem opgeleid heeft.
Die lengte over de rug is natuurlijk wel echt een PRE dingetje. Punt bij Britt vind ik nog echt het zakken van de achterhand. Bij Scholtens deed ie dat overigens ook weinig. Maar die reed dan ook meer voorwaarts, dus dan is dat zakken ook minder aanwezig. Ik zou verwachten dat op het level waarin britt rijdt hij echt wel zou gaan tonen in de zijgangen dat die achterhand kan zakken en dragen tegelijk.
Overigens, dit is een level 3 proef.
Rule_Breaker schreef:Bedankt voor de feedback m.b.t. het hoog opgooien van de benen!
Ik vond hem idd ook mooier lopen onder Emmelie in dat filmpje maar dit is persoonlijk.
Voor iedereen die meteen over afgunst blert; kritisch ergens naar kijken en/of vragen stellen is niet hetzelfde als afgunst.
Hoe kun je leren zonder vragen te stellen?
Hoe kan iemand leren, wanneer er niet kritisch gekeken mag worden?
Je kan beter wel kritisch kijken. De verschillende manieren van rijden hebben ook gewoon verschillende resultaten. Door te bepalen wat jij mooi vind en prettig vind ogen kan je daar in je eigen rijkunst ook iets mee. Kijken, beoordelen (wat wat anders is dan veroordelen) is redelijk een essentieel onderdeel van je verbeter proces.