Biothermochip voor veulen Egchelse stal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 12:50

moonfish13 schreef:
Ik belde de politie eens ivm een zwalkende vrouw op een N weg en 50 meter verderop een mooie audi, leeg.
Om 11 uur s’avonds stikdonker.
Politie kreeg slecht bereik ivm bomen, maar de locatie kwam telkens niet door daardoor.
Toen hadden ze me dus plots binnen 30 seconden getraceert op mijn telefoon.
Ik hoorde inene, na 1.5 minuut bellen totaal: mevrouw we hebben u in beeld u rijdt op de koningin huppeldepup weg daar en daar in die richting.
Is daar het incident?
Antwoord was nee dus of ik erheen kon rijden voor de locatie en kon voorkomen dat ze in zou stappen zo bezopen als ze was.
Alle auto’s waren erg ver weg dus ik kreeg letterlijk de vraag of ik bereid was terug te gaan.

Die chip heb je dus waarschijnlijk dagelijks bij je, privacy bestaat niet met zo’n ding bij je.
Er is dus gewoon een protocol kennelijk dat uitzonderingssituaties recht geven op zeer sn inbreken op je telefoon.
Niet dat ik dat erg vond die vrouw had zo doodgereden kunnen worden, of zij een ander.

Echt volgende keer als ik 112 bel voor een ambu en de locatie niet weet zeg ik:
‘Joh dat kost jullie 30 seconden, en ik heb een postduif iq van 0.’
‘Breek maar in, kon toen ook.’ :+

Ze breken helemaal niet in op je telefoon, ze kunnen zien vanaf welke zendmast het signaal van je telefoon binnenkomt. Aan de hand van jouw informatie, de zendmast en de verkeerscamera’s hebben ze dus gevonden waar je op dat moment reed. Dat is niets meer dan simpele deductie - een zeker personage genaamd S. Holmes is er beroemd mee geworden. Dus voordat je dat soort domme dingen gaat zeggen in een noodsituatie, zorg dat je eerst even op de hoogte bent van hoe het allemaal nu écht werkt. :')

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 12:56

Christus te paard. Kan er geen topic komen voor 'wakkere' mensen die met elkaar lekker verlicht kunnen zijn en daar kunnen lachen om andere mensen die zogenaamd slapen? Dan hoeft dat niet in een topic over interessante, technische ontwikkelingen.

Ik schrik van een paar berichten hier en dat bedoel ik dan niet op de manier die jullie proberen uit te lokken.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 13:14

MKango je snapt toch wat ik bedoel?
Het gaat erom dat ze als het moet je zo vinden klaar, of je wil of niet.
Hoe dat werkt interesseert me geen barst maar ze mogen schijnt niet zomaar dit doen.
De hadden me live op de gps track zei hij.
En inderdaad de locatie klopte exact.
Ik noem dat gewoon inbreken hoor.
Nu vond ik ook dat dat mocht.
Ik reageerde met: oh, ok dan! Dat ging rap!
Geen punt dit is voor mij veel makkelijker zo ook.
Hij gaf ook direct aan dat als de vrouw geweld zou gebruiken tegen mij hij dan direct een locatie zou hebben voor een ambulance.
Dus dat het ook voor mijn veiligheid was.
Alle auto’s waren op 15 minuten+ afstand, dus of ik bereid was terug te gaan met hen aan de telefoon non stop erbij.
Nou prima, alleen maar toch ook niet.
Maar ze konden mijn exacte locatie zien.

Kijk naar de zaak Nicky Verstappen.
Hij heeft 1 persoon in de bergen gezien die hij aangesproken heeft en ze hadden hem.
En hij was toch wel tot Spanje gekomen zonder gepakt te worden.

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 13:58

Mkango schreef:
Maar wat doen jullie dan om dit tegen te gaan, OleJon, BarbaLala en ElCid? In plaats van hier met wat losse termen strooien.

Kopen jullie niets meer in de supermarkt? Hebben jullie geen mobiele telefoon? Geen zorgverzekering of überhaupt nog een huisarts? Auto ook weggedaan? Al je geld in een oude sok onder je bed?

Jullie zitten nog op het internet, dus ik denk dat het wel meevalt met de paniek die jullie voelen, anders was je al lang off grid ergens gaan wonen waar je je eigen eten verbouwt, geen gebruik meer maakt van internet of mobiele telefoon (want traceerbaar) en alleen lokale producten koopt zodat je niet bijdraagt aan het grootkapitaal. :+

O, en kleine tip: als je mensen wilt overtuigen van je Verlichte Ideeën, is het misschien niet zo handig om ze meteen tegen je in het harnas te jagen. De boodschap komt meestal beter over als je je beweringen onderbouwt en mensen vertelt hoe ze ook Het Licht kunnen zien, in plaats van alleen maar blijven roepen hoe jullie Het Licht wel gezien hebben terwijl de rest van de wereld in duisternis leeft.

Ik denk dat er genoeg te vinden is over wat er gebeurt en er genoeg informatie is om dat licht te kunnen zien; per slot van zake zijn al deze gebeurtenissen niet van gisteren, sterker nog dit loopt allemaal al tientallen jaren. Zoek maar eens op WEF, globalisten en sprekers als David Icke, Arno van Kessel, Paul Yeadon, etc. etc. De informatie ligt voor het oprapen als je het tenminste wil zien.

Over je bovenstaande tekst; je moest eens weten wat "we" allemaal wel/ niet doen en hoeveel er gebeurt op dit gebied. Maar ook dat is allemaal te vinden!

Anoniem

Re: Biothermochip voor veulen Egchelse stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 14:52

Ah ja, het standaard antwoord dus weer. :j Waaruit ik opmaak dat het vooral een hoop roeptoeteren, weinig actie is. Ik vraag namelijk niet wat “het collectief” doet, maar wat jullie zelf doen. Je zit nog op internet, je betaalt je belastingen, je laat je paarden testen op PSSM (euh, hallo, DNA vastleggen? :') ), bestelt op Amazon, dus wat doe je dan wél concreet om de “nieuwe wereldorde” tegen te gaan?

ElCid

Re: Biothermochip voor veulen Egchelse stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 15:10

Het is niet Paul maar Mike Yeadon, excuses.

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 15:11

Mkango schreef:
bestelt op Amazon, dus wat doe je dan wél concreet om de “nieuwe wereldorde” tegen te gaan?

Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet :o *\%/*
Slaap lekker :z

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 15:22

ElCid schreef:
Mkango schreef:
bestelt op Amazon, dus wat doe je dan wél concreet om de “nieuwe wereldorde” tegen te gaan?

Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet :o *\%/*
Slaap lekker :z
Bijzondere manier om te zeggen: “niets, ik draag gewoon bij aan het spekken van de kas van grote corporates en het voeden van mijn persoonlijke informatie aan overheid en corporates.” :')