Ezelsociëteit Zeist erft boerderij: ‘Het Mallorca voor de ezels'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 13:38

Morrie schreef:
anjali schreef:
Goh! Goed dat je hem een goede plek hebt gegeven. Zou een ezel ook samen met paarden kunnen? Ik bedoel, op een paarden-pensionstalling?

Dat kan, maar veel pensionstallen willen geen ezels omdat die longwormen kunnen verspreiden bij paarden.
Ik had een eigen land en heb jaren paard, pony en ezel gehad. Is altijd goed gegaan

Werkt de normale breed-spectrum ontworming daar niet tegen?

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 13:52

dieseltje09 schreef:
cp112 schreef:

..dat was ook het eerste wat ik dacht eigenlijk:= is dat voor zo'n stichting dan wek op te brengen die erfbelasting?

Zie mijn uitleg hierboven, AMBI stichtingen zijn uitgesloten van belasting

Ah duidelijk! Dankjewel. Ik hoopte al wek dat stichtingen zoals deze uitzonderingen zouden hebben op de belasting regels. Weer wat geleerd :j

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 20:13

Morrie schreef:
anjali schreef:
Goh! Goed dat je hem een goede plek hebt gegeven. Zou een ezel ook samen met paarden kunnen? Ik bedoel, op een paarden-pensionstalling?

Dat kan, maar veel pensionstallen willen geen ezels omdat die longwormen kunnen verspreiden bij paarden.
Ik had een eigen land en heb jaren paard, pony en ezel gehad. Is altijd goed gegaan

Dat inderdaad, het kan wel met een strikt wormenbeleid.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 11:22

Gaat prima, ezels en paarden bij elkaar. Gewoon netjes op tijd ontwormen, niets aan de hand. Doe ik al meer dan 10 jaar, en iedere dierenarts zegt hetzelfde. .