Britt Dekker wint Open National Championship 2022 van de MCI-NL

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 08:05

rien10 schreef:
"Britt en George verdienen beter en ik hoop oprecht dat ze een betere instructeur zal vinden."
Volgens mij staat ze bij Bartels op stal en lest daar (dus) ook.

Ja ze lest iig bij Tineke. Als die niet goed genoeg meer is dan weet ik het ook niet meer :=

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 08:38

Bedankt voor de felicitaties. :D

Het is terug te zien. Je moet dan wel een account aanmaken op deze website. :)
https://inbeeld.tv/terugkijken/

Britt is nr 311 en ze rijdt dus een proef in de middag en 1 keer de Freestyle in de avond.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 10:05

MightyJoe schreef:
Bedankt voor de felicitaties. :D

Het is terug te zien. Je moet dan wel een account aanmaken op deze website. :)
https://inbeeld.tv/terugkijken/

Britt is nr 311 en ze rijdt dus een proef in de middag en 1 keer de Freestyle in de avond.

Ah, top! Dankjewel! Staan jouw proeven er ook op? :)

Texas02

Re: Britt Dekker wint Open National Championship 2022 van de MCI-NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 22:41

Het zal ongetwijfeld van mijn slechte wifi komen, maar ik krijg de video niet aan de gang.. Ik ben bang dat ik geduld moet hebben tot ik weer thuis ben.. :( Is er nog ergens een startlijst te vinden zodat ik iedereen die ik wil zien snel kan vinden?

Texas02

Re: Britt Dekker wint Open National Championship 2022 van de MCI-NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 01:21

Ik heb Britt (zoals eerder gezegd nummer 311) en Matt (nummer 404) nu toch kunnen zien. Ik ga later als ik weer thuis ben wel even verder kijken wie ik allemaal wil zien, het kan niet de bedoeling zijn dat ik dat allemaal om deze tijd van de dag moet doen :D Ik vond vooral beide Freestyles prachtig gereden! Super gaaf om te zien!

DuFraize

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 01:45

HorsePassion schreef:
KimD schreef:

Ik was erop aan wachten tot zo'n reactie zou komen. _O-

Vind je dat lachwekkend?
Britt heeft enorm veel volgers en ik ben echt overtuigd dat zij goede intenties heeft.
Ze is een voorbeeld voor velen. Ik mag haar graag.
Maar ik wil met mijn opmerking alleen maar zeggen dat men best kritisch mag blijven kijken.
En ik vind het jammer van deze mooie combinatie. Britt en George verdienen beter en ik hoop oprecht dat ze een betere instructeur zal vinden.

Ik zat juist filmpje te kijken en was blij te zien dat achterbeen (pijpbeen) soort van paralel loopt aan voorbeen. Bij andere dressuurpaarden zie je echt een laf achterhandje en weinig beengebruik en veel show aan de voorkant. Heeft George ook maar de achterkant komt nog redelijk mee.