xDenies schreef:Ik ken Equitom niet anders dan oprecht en eerlijk tegenover het paard. Ik heb daar ook een topic over gemaakt toen mijn merrie daar in behandeling was. Ik vind de meningen op bokt soms zo lijnrecht tegenover elkaar staan. In het ene topic wordt geadviseerd een paard in te laten slapen en in het andere topic wordt weer verwacht dat de TS er alles aan doet. Nu wordt er hier 'alles' aan gedaan en is het weer niet goed. Maar goed, op Bokt wordt t mooi verlicht maar uiteindelijk heb je dit overal.
Ik zie mooie en eerlijke verhalen langs komen op hun facebook pagina en kan ook uit eigen ervaring praten. Ik ben blij dat zij als enige kliniek iets voor mijn merrie konden betekenen in iets wat dan nog vrij simpel was
Nederlandse klinieken hadden het erger gemaakt of niet kunnen oplossen.
Tja, ik heb überhaupt een mening over 'alles eraan willen doen'. Wij hebben als mensen verantwoordelijkheid voor dieren, die positie hebben we ons toegeëigend en moeten we dus nu ook honoreren. Als dieren moeten worden platgespoten om nog enigzins de dag door te komen ben je gewoon al vier straten te ver. Ik heb medelijden met deze merrie, ja ook 'veilig van achter mijn toetsenbord' zoals wel vaker gebruld wordt.