Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:En dan tussen mensen gaan wonen die minstens hobbydieren hebben en dan klagen dat dieren toch echt geluid maken, vogels fluiten,wagens soms tot laat op hst land bezig zijn omdat er regen aankomt.. ohh en waarom stinkt het zo naar mest hier?
pien_2010 schreef:Citaat:En dan tussen mensen gaan wonen die minstens hobbydieren hebben en dan klagen dat dieren toch echt geluid maken, vogels fluiten,wagens soms tot laat op hst land bezig zijn omdat er regen aankomt.. ohh en waarom stinkt het zo naar mest hier?
Zoals die Engelse mevrouw in Zuid Frankrijk die een rechtzaak begon want de hasn van de buren kukelt elke ochtend om 6 uur.
Ze heeft een bekeuring gehad daar ze de rechter lastig viel met die flauwekul en advies was dat ze op een appartementje moest gasn wonen in de stad.
Sunnda schreef:In duitsland loopt er al een eeuwigheid een pony helemaal alleen de hele dag door het dorp.
Die gaat eind van de dag zelf naar stal en loopt gewoon naast de tram.
Ik kan mij hier echt niet druk om maken, de meesten mensen (incl.mijzelf) zullen zich hier niet aan wagen, dus die ene die zijn paarden als honden opvoedt..mijn zegen heeft hij. Leuk om te zien hoe goed paarden dus ook kunnen luisteren. Ik zou er bijna voor naar Zeeland rijden om een kijkje te nemen.
pien_2010 schreef:Citaat:En dan tussen mensen gaan wonen die minstens hobbydieren hebben en dan klagen dat dieren toch echt geluid maken, vogels fluiten,wagens soms tot laat op hst land bezig zijn omdat er regen aankomt.. ohh en waarom stinkt het zo naar mest hier?
Zoals die Engelse mevrouw in Zuid Frankrijk die een rechtzaak begon want de haan van de buren kukelt elke ochtend om 6 uur.
Ze heeft een bekeuring gehad daar ze de rechter lastig viel met die flauwekul en advies was dat ze op een appartementje moest gaan wonen in de stad.
Pandora2 schreef:Sunnda schreef:In duitsland loopt er al een eeuwigheid een pony helemaal alleen de hele dag door het dorp.
Die gaat eind van de dag zelf naar stal en loopt gewoon naast de tram.
Ik kan mij hier echt niet druk om maken, de meesten mensen (incl.mijzelf) zullen zich hier niet aan wagen, dus die ene die zijn paarden als honden opvoedt..mijn zegen heeft hij. Leuk om te zien hoe goed paarden dus ook kunnen luisteren. Ik zou er bijna voor naar Zeeland rijden om een kijkje te nemen.
Oh ja, die witte in de buurt van Frankfurt is dat geloof ik ?
Hoe zou het met 'm zijn ? Dat is ook echt een portret![]()
fransje23 schreef:Dat filmpje!
Mandy krijgt eerst altijd een borstelbeurt met de hark!![]()
![]()
Het gaat al 6 jaar zo en ineens is het een probleem. Waarom is er niet meteen wat gedaan, vraag ik mij af.
Hij heeft ze soms wel vast en ze hebben een hamster en touw om en de eigenaar is erbij dus zijn niet helemaal los. In ieder geval niet zoals dat paard in Duitsland die iedere dag zelf op pad gaat.
lindatje schreef:
Sizzle schreef:Als het koeien met een bloem op hun kop waren zou het toeristen trekken![]()
https://avs-backend.localpoint.ch/i/sit ... 51609.jpeg
Pandora2 schreef:Oh ja, die witte in de buurt van Frankfurt is dat geloof ik ?
Hoe zou het met 'm zijn ? Dat is ook echt een portret![]()
Elisa2 schreef:Hmja, snap beide kanten..de man met zijn goed luisterende paarden en zo te zien hebben ze wel halsters en touwen om zodat hij ze gelijk kan pakken. En de andere kant..als het mis gaat, gaat het waarschijnlijk goed mis..er is alleen geen garantie dat dat ook niet gebeurd als ze aan een touw lopen.
axel_1997 schreef:Dit doet me denken aan een anekdote van mijn grootvader. Hij is politieagent geweest. Bij een oefening van de bereden politie was er een agent van een paard gevallen. Het paard was weggerend en uit beeld geraakt. Even later werden ze gebeld door een patrouillewagen dat het paard langs de weg liep en of ze in moesten grijpen. Maar dat hoefde niet. Gewoon in de gaten houden en pas ingrijpen als het nodig is. Het paard liep keurig rechts van de weg, stopte bij elk verkeerslicht en wandelde zo terug naar stal. Andere situatie natuurlijk maar toch grappig.
Wat moet ik van deze Zeeuw vinden? Ik ga er denk ik niet te veel van vinden. Ik denk niet dat ik het risico snel zou nemen in de bebouwde kom. Maar het komt dan weer wel regelmatig voor dat een herder met zestig schapen en drie honden door de binnenstad moet als daar toevallig een weitje begraasd moet worden. Dus vandaag gebruik ik mijn vrijheid van meningsuiting om geen mening te uiten.